جونا هیل و واکین فینیکس در ساخت یک مستند همکاری خواهند کرد

17 November 2020 - 00:00

جونا هیل کارگردانی مستند جدید نتفلیکس را برعهده خواهد داشت. این بازیگر، نویسنده و کارگردان، برای اولین بار کارگردانی و همینطور نویسندگی فیلم Mid90s را در سال ۲۰۱۸ برعهده داشت و همینطور چندین موزیک ویدیو ساخته است. پس از فیلم Mid90s، هیل درباره حضور جلوی دوربین دقت و ظرافت بیشتری را به کار گرفته است، و یک قسمت به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل دهم سریال Curb Your Enthusiasm بازی کرده و حضوری افتخاری در فیلم The Beach Bum داشته است، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هیل پروژه بعدی خود را این هفته در اینستاگرام اعلام کرد. این کارگردان چندین عکس‌ از پشت صحنه پروژه بدون عنوان خود درباره دکتر فیل استاتز (Dr. Phil Stutz) منتشر کرد. استاتز قبل از دهه ۸۰ به‎عنوان روانشناس زندان در جزیره رایکرز مشغول به کار بوده است. استاتز برای نویسندگی کتاب The Tools به همراه بری مایکلز شناخته شده است.

هیل همینطور جزییاتی درباره پروژه جدید خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد به همراه واکین فینیکس تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده خواهند داشت. هیل نوشت:

ما دیروز تولید دومین تجربه کارگردانی خودم را شروع کردیم. این یک مستند درباره روانشناس برجسته، دکتر فیل استاتز، و به طور کلی روان‌کاوی می‌باشد. ایده این است که فیلمی بسازیم که در آن روان‌کاوی و ابزارهای فیل برای سروکله زدن با آن را در زندگی به تصویر بکشیم. در زمان رشد به هیچ چیز درباره روان‌کاوی توجه نمی‌کردم. با تشکر از نتفلیکس، گروه ما، واکین فینیکس و بقیه تهیه‌کنندگان و بیشتر از همه فیل که این موقعیت را در اختیار ما قرار داد که فیلم زیبایی بسازیم که روان‌کاوی را برای استفاده شخصی ممکن کنیم. اگر توان مالی برای این جلسه‌ها را ندارید یا در زندگی یا خانواده مشکلی دارید، می‌توانید از این ابزار بصورت شخصی بر اساس احساسات خودتان در خانه استفاده کنید. همه ما به این احتیاج داریم.

اینکه هیل برای پروژه بعدی خود مستند را انتخاب کرده و همینطور نظر او درباره استفاده از ابزار براساس احساسات فرد به‌صورت شخصی تعجب برانگیز است. توضیحی درباره چگونگی رسیدن به این ایده با مستند داده نشده است ولی شاید هیل برای رسیدن به این هدف از چهارچوب مستند معمول خارج شود.

منبع : collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.