سریال The Handmaid’s Tale توسط هولو برای فصل پنجم تمدید شد

11 December 2020 - 17:00
سریال "The Handmaid's Tale"

هولو قبل از پخش فصل چهارم سریال “The Handmaid’s Tale“(سرگذشت ندیمه)، این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بر اساس رمان مارگارت اتوود با همین نام، “The Handmaid’s Tale” داستان زندگی در کابوس آباد گیلیاد را دنبال می‌کند، یک جامعه با حکومت دیکتاتوری که قبلا جزوی از ایالت متحده بوده است.

در این سریال که توسط کمپانی MGM ساخته و پخش می‌شود بازیگرانی مانند الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، سمیرا وایلی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، مدلین بروئر، او.تی. فاگبنلی، آماندا بروگل، بردلی وایتفورد و سام یاگر به نقش آفرینی می‌پردازند.

در فصل چهارم جون بعنوان رهبر نترس شورش علیه گیلیاد حمله می‌کند، ولی این ریسک‌ها چالش‌های خطرناک و غیرمنتظره‌ای بوجود می‌آورد. تلاش او برای عدالت و انتقام تهدید به از بین بردن وی و روابط مهم او می‌کند.

لیست تهیه کنندگان اجرایی سریال “The Handmaid’s Tale” شامل سازنده و شورانر سریال بروس میلر، وارن لیتلفیلد، الیزابت ماس، دانیل ویلسون، فران سیرز، اریک تاچمن، جان وبر، فرانک سیراکوسا، شیلا هاکین، کیرا اسنایدر و یاهلین چنگ می‌باشد.

این سریال درام برای سه فصل اول خود تابحال ۴۵ بار نامزد دریافت جایزه Emmy بوده است و ۱۵ بار برنده جایزه شده که شامل بهترین سریال درام و همینطور بهترین نقش اصلی بازیگر زن در سریال برای نقش ماس شده است.

 

منبع : Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.