تریلر جدیدی از فصل چهارم فیلم The Handmaid’s Tale منتشر شد

26 February 2021 - 11:15

فصل چهارم فیلم درام The Handmaid’s Tale قرار است در ۲۸ آپریل ( ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در شبکه Hulu اکران شود. این فیلم جایزه بهترین سریال درام از مراسم امی را کسب کرده است. این سریال درباره جامعه دیستوپیایی  آمریکاست. در تریلر منتشر شده اوضاع برای جون (June) غیرقابل تحمل می‌شود و او علیه رژیم Gilead شورش می‌کند. جهان در جنگ و آشوب قرار دارد. حداقل صدای مقاومت (با بازی اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، اولین بار در فصل ۲ به عنوان مجری رادیوی ناشناس نقش بازی می‌کرد) برای حمایت از این جنگ حضور دارد.

بنا به اعلام Hulu شرح سریال بدین صورت است:

در این فصل ۴ که ۱۰ قسمت دارد، جون (الیزابت ماس) در نقش یک رهبر شورشی، علیه رژیم Gilead حمله می‌کند، اما اقدامات او چالش‌های جدید غیرمنتظره و خطرناکی را به همراه دارد. تلاش وی برای عدالت و انتقام او را تهدید می‌کند و باارزش‌ترین روابطش را از بین می‌برد. شروع فصل ۴ در واقع ادامه‌ی فصل ۳ است که در آن جون علیه Gilead به مبارزه می‌پردازد. اقدامات جون، خود و روابطش را تهدید می‌کند.

هر اتفاقی برای جون بیفتد، فصل ۴ پایان داستان او نخواهد بود زیرا فیلم The Handmaid’s Tale قبلاً برای فصل پنجم نیز تمدید شده است. در این سریال ماس، جوزف فاینس، ایوان استراوفسکی، سمیرا ویلی، الکسیس بلدل، آن داود، ماکس مینگلا، مادلین بروور، او تی فاگبنل، آماندا بروگل، بردلی ویتفورد و سم جَگر ایفای نقش می‌کنند. علاوه بر این، مکنا گریس (Mckenna Grace) بازیگر جدیدی است که در نقش خانم کیز همسر باهوش و جوان فرمانده مسن بازی می‌کند.

فصل چهارم The Handmaid’s Tale ابتدا در تاریخ ۲۸ آوریل از Hulu اکران می‌شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.