برنامه الن دی‌جنرس سال آینده به پایان خواهد رسید

13 May 2021 - 14:08

الن دی‌جنرس اعلام کرده که شوی تلویزیونی خود را سال آینده و پس از ۱۹ سال پخش، به پایان خواهد برد.

الن دی‌جنرس (Ellen DeGeneres) که در حال حاضر مطرح‌ترین مجری زن تلویزیون است، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که قصد دارد سال آینده، برای آخرین بار در شوی تلویزیونی خود حضور پیدا کند و این برنامه را به پایان خواهد برد.

دی‌جنرس پیش از این قصد داشت که در سال ۲۰۱۹ این برنامه را به پایان برساند اما در نهایت قراردادی سه ساله را امضا کرد و در پایان این قرارداد در سال ۲۰۲۲، به این برنامه پایان خواهد داد.

این خبر در حالی اعلام شده است که برنامه دی‌جنرس در سال گذشته مورد انتقادات زیادی قرار گرفت چرا که مشخص شد بسیاری از تهیه‌کنندگان این برنامه، با رفتاری نامناسب با کارمندان خود صحبت می‌کنند. این در حالی است که دی‌جنرس برنامه خود را برپایه مهربان بودن با بقیه ساخته است.

ویروس کرونا نیز باعث شده بود تا در طی یک سال اخیر، دی‌جنرس برنامه خود را از منزل ضبط کند و این باعث کاهش حقوق بسیاری از کارمندان این برنامه شده بود. البته الن دی‌جنرس گفته است که با وجود تاثیر داشتن این موارد، برنامه الن را به خاطر کسب تجربیات و چالشی جدید، به پایان خواهد برد.

الن دی‌جنرس پس از به پایان رسیدن برنامه اوپرا (Oprah)، تبدیل به مهم‌ترین مجری زن تلویزیون شده بود و در طی ۱۸ فصل برنامه الن، مجری بیش از ۳ هزار قسمت از آن بوده است و با بیش ۲۴۰۰ فرد مشهور، مصاحبه کرده است.

در این بین، ورایتی نیز در گزارشی اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر (که سازنده این برنامه است)، از سال‌ها قبل آماده جدایی الن از این برنامه بوده است و قصد داشته که از جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) به عنوان جانشین الن استفاده کند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.