ساخت قسمت دوم فیلم Murder Mystery‎ رسما تایید شد

27 September 2021 - 16:35
ساخت قسمت دوم فیلم Murder Mystery‎ رسما تایید شد

فیلم کمدی معمای قتل (Murder Mystery)، یکی از موفق‌ترین آثار شبکه نتفلیکس بود که در سال 2019 منتشر شد و خیلی زود، تبدیل به پربازدیدترین فیلم سال 2019 این شبکه و در مجموع، یکی از دیده‌شده‌ترین آثار تاریخ نتفلیکس شد.

موفقیت این فیلم باعث شد تا از همان زمان، شایعات ساخت قسمت‌های بعدی این فیلم با حضور دو بازیگر نخست، یعنی جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) و آدام سندلر (Adam Sandler)، به وجود آید.

شایعاتی که سرانجام شبکه استریم نتفلیکس با کمک این دو بازیگر، آن‌ها را تایید کرد و اعلام کرد که قسمت دوم این فیلم را با حضور این دو بازیگر اما با یک کارگردان جدید، خواهد ساخت.

کارگردانی قسمت دوم این فیلم، برعهده جرمی گارلیک (Jeremy Garelick) خواهد بود. گارلیک علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این اثر را نیز مورد بازنویسی قرار خواهد داد.

فیلم معمای قتل، داستان یک پلیس آمریکایی (سندلر) را نشان می‌دهد که پس از 15 سال ازدواج، سرانجام تصمیم می‌گیرد تا همسر خود (انیستون) را به سفری در قاره اروپا ببرد. اما این دو در این سفر، به یک مهمانی دعوت می‌شوند که در آن مهمانی، یک قتل رخ می‌دهد و این دو برای پیدا کردن قاتل، دست به کار می‌شوند.

لازم به ذکر است که نتفلیکس، جزئیات دیگری درباره قسمت دوم این فیلم؛ از جمله خلاصه داستان آن را منتشر نکرده و تاریخ دقیق انتشار آن را نیز، اعلام نکرد.

منبع: کمپانی نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.