شبکه Hulu فصل دوم سریال Helstrom را کنسل کرد

15 December 2020 - 18:00
سریال Helstrom

روزی که دیزنی از برنامه‌شان برای ساخت ۱۰ سریال جدید مارول در شبکه دیزنی پلاس رونمایی کرد، شبکه Hulu نیز خبر کنسل شدن سریال لایو اکشن مارول با نام Helstrom را تائید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این تصمیم شبکه Hulu کاملاً قابل پیش‌بینی بوده است. سریال Helstrom از بخش منحل شده سریال‌های تلویزیونی مارول سرچشمه گرفته و جزئی از استراتژی سریال‌های استودیوهای مارول که به دنیای سینمایی آن‌ها یعنی MCU مرتبط می‌باشد و به صورت اختصاصی در شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد نبوده است.

سریال Helstrom جزئی از قرارداد چند پروژه‌ای شبکه Hulu با بخش تلویزیونی مارول است و آن‌ها دو سریال انیمیشنی دیگر را از این قرارداد که به نظر می‌رسد با موفقیت ساخته خواهد شد در اختیار دارند.

سریال ده قسمتی Helstrom بر روی دو کاراکتر با نام‌های دایمون و انا هل‌استورم و با نقش‌آفرینی تام آستن (Tom Austen) و سیدنی لیمن (Sydney Lemmon) تمرکز دارد که دختر و پسر قاتل زنجیره‌ای مرموز و قدرتمندی هستند و آن‌ها بدترین انسان‌ها را هر کدام با مهارت و نگرش خاصشان تعقیب می‌کنند.

تهیه‌کنندگان اجرایی و تولیدکنندگان سریال Helstrom شامل جف لوب (Jeph Loeb)، پل زبیشفسکی (Paul Zbyszewski) و کریم زریک (Karim Zreik) می‌باشند. این سریال توسط بخش تلویزیونی مارول و با همکاری استودیو ABC Signature Studios ساخته شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.