تیزر انیمیشن جدید Encanto محصول دیزنی منتشر شد

16 December 2020 - 13:30
انیمیشن Encanto

روز پنجشنبه در میان سخنرانی روز سرمایه‌گذاری، کمپانی دیزنی رسما انیمیشن Encanto را معرفی کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Encanto که توسط بایرون هاوارد (Byron Howard) و جرد بوش (Jared Bush)، کارگردانان انیمیشن Zootopia، کارگردانی می‌شود “شما را به کلمبیا می‌برد، جایی که یک خانواده جادویی در یک خانه جادویی زندگی می‌کنند”. شرایز کاسترو اسمیت (Charise Castro Smith) در کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن نقش دارد.

جزئیات بیشتری درباره داستان این انیمیشن در دسترس نیست، ولی کمپانی دیزنی تایید کرد که لین-مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) نوشتن موسیقی فیلم را بر عهده خواهد داشت. این که میراندا و دیزنی پس از موفقیت فیلم Hamilton دوباره با هم همکاری می‌کنند، به نوعی هیجان‌انگیز است. او روی موسیقی انیمیشن موانا کار کرد، در فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» بازی کرد، و قبل از اینکه فیلم Hamilton به خاطر همه‌گیری بیماری کرونا به دیزنی‌پلاس منتقل شود، در تهیه‌کنندگی موسیقی انیمیشن با کمپانی دیزنی همکاری کرد (و این فیلم به یکی از داستان‌های موفق سال تبدیل شد). او در حال کار کردن روی موسیقی لایو-اکشن The Little Mermaid است و اکنون پروژه Encanto را نیز دریافت کرده است. با این حال، انیمیشن Encanto به خاطر اینکه موسیقی آن فقط توسط میراندا ساخته شده در مقایسه با The Little Mermaid و Moana که حاصل نوعی تلاش مشترک است، جالب به نظر می رسد. پس اگر به دنبال اثر موزیکال جدید لین-مانوئل میراندا هستید، قرار است این انیمیشن ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذر ۱۴۰۰) از دیزنی منتشر شود.

تیزر انیمیشن Encanto را در قسمت زیر مشاهده نمایید. با این که هنوز هیچ خبری در زمینه صداپیشگان وجود ندارد ولی خبرگذاری کولایدر این اطمینان را به مخاطبان خود می‌دهد که به زودی اخبار بیشتری از این انیمیشن خواهیم شنید؛ مخصوصا پس از آن که اعلام شد دیزنی انیمیشن بعدی خود با نام Raya and the Last Dragon را ماه مارس در سینماها و دیزنی‌پلاس منتشر می‌کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.