دیزنی تاریخ اکران لایواکشن Cruella را منتشر کرد

27 December 2020 - 22:02
لایواکشن Cruella

لایواکشن Cruella، به تازگی تاریخ اکران سینمایی خود را از کمپانی دیزنی، در قلب فصل تابستان ۲۰۲۱ دریافت کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Cruella در واقع لایواکشن انیمیشنی از دیزنی، با بازی اما استون (Emma Stone)، است که اخیرا تاریخ اکران اصلی خود را در سال ۲۰۲۱ دریافت کرده است.

وبسایت Rotten Tomatoes اخیرا در توییتی نوشت:

لایواکشن Cruella از دیزنی در ۲۸ مه سال ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) در سینما‌ها اکران می‌‌شود.

این تاریخ اکران، Cruella را در کنار دنباله فیلم Fast & Furious یعنی فیلم F9 قرار می‌‌دهد. علاوه بر این، به معنی این است که Cruella در آخر هفته یادبود اکران خواهد شد، هفته‌ای که دیزنی از آن در سال‌های اخیر به عنوان سکوی پرتاب چندین فیلم پرفروش از جمله Solo: A Star Wars Story و Aladdin استفاده کرده است.

این خبر همچنین با گزارش‌های قبلی مبنی بر این که دیزنی در حال ارسال لایواکشن Cruella به پلتفرم دیزنی‌پلاس خود بود، مغایرت دارد. در حالی که بازسازی لایواکشن انمیمیشن‌های دیزنی مثل مولان، پینوکیو، پیتر پن و وندی برای پخش در استریمر انتخاب شدند، لایو اکشن Cruella همچنان برای اکران در سینما‌ها باقی ماند.

این فیلم که با فیلم‌نامه‌ای به قلم ایلین بروش مک‌کینا (Aline Brosh McKenna)، کلی مارسل (Kelly Marcel) و دیگران ساخته شده است، پیرامون داستان اصلی انیمیشن کلاسیک ۱۰۱ Dalmatians villain می‌‌باشد. با این که دیزنی اطلاعات کمی درباره جزئیات داستان این فیلم منتشر کرده است، لایواکشن Cruella قبل از وقایع ۱۰۱ سگ خالدار و در بستر مد دهه ۱۹۷۰ اتفاق می‌‌افتد.

این فیلم توسط کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردانی می‌‌شود. ستارگان این فیلم اما استون، اما تامپسون (Emma Thompson)، پاول والتر هوزر (Paul Walter Hauser)، جوئل فرای (Joel Fry) و امیلی بیچام (Emily Beecham) هستند.

منبع: CBR

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.