مراسم افتتاحیه فیلم Cruella با بازی اما استون برگزار شد

20 May 2021 - 00:23

فیلم کروئلا، اولین فیلم در هالیوود بود که پس از تعطیلی طولانی مدت فعالیت‌های سینمایی به دلیل شیوع ویروس کووید_۱۹، مراسم افتتاحیه‌ی خود را به‌صورت حضوری برگزار کرد.

چهارشنبه شب، کمپانی دیزنی مراسم افتتاحیه‌ی فیلم موردانتظار Cruella را در سالن El Capitan در لوس آنجلس برگزار کرد. در این فیلم لایو_اکشن که علاوه‌بر سینما در سرویس استریمینگ Disney+ نیز نمایش داده می‌شود، اما استون (Emma Stone) در نقش شخصیت منفی مشهور کارتون خاطره‌انگیز ۱۰۱ Dalmatians ظاهر خواهد شد.

با وجود این‌که مراسم افتتاحیه‌ی Cruella در مقیاسی کوچک‌تر از مراسم‌های افتتاحیه‌ی عادی، همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌ی اجتماعی و بدون دعوت از مطبوعات و خبرنگاران برگزار شد، اما به‌عنوان اولین مراسم افتتاحیه‌ی برگزار شده بعد از دوران کرونا، با جذابیتی مثال زدنی و فرش قرمزی باشکوه برگزار شد.

در این مراسم، علاوه‌بر استون به‌عنوان بازیگر نقش اصلی، کربی هاول-باپتیست (Kirby Howell-Baptiste)، بازیگر دیگر فیلم و هم‌چنین کارگردان فیلم، کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) نیز حضور داشتند. به‌علاوه تعدادی از مدیران ارشد درگیر در پروژه نیز در این مراسم حضور به‌هم رساندند، از جمله: مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، باب چاپک (Bob Chapek) و مدیران ارشد این شرکت یعنی آلن برگمن (Alan Bergman) و آلن هورن (Alan Horn).

با افزایش واکسیناسیون عمومی در ایالات متحده‌ی آمریکا و کاهش موارد ابتلا به ویروس کووید_۱۹ در این کشور، فعالیت‌های عادی فیلم‌سازی اعم از تولید فیلم‌ها، تبلیغات میدانی و هم‌چنین مراسم‌های افتتاحیه، دوباره در حال پا گرفتن می‌باشند. البته در مورد آخر، اکثر کمپانی‌ها با نگرانی‌هایی برای برگزاری مراسم‌های عمومی رو‌به‌رو بودند که کمپانی دیزنی با برگزاری این مراسم افتتاحیه، قفلِ عدم برگزاری مراسم‌های عمومی سینمایی را شکست و احتمالا از این بعد بیش‌تر شاهد چنین مراسم‌هایی در هالیوود خواهیم بود.

یکی از مراسم‌های افتتاحیه‌ای که قرار است به‌زودی برگزار شود، مربوط یکی دیگر از فیلم‌های موردانتظار امسال، یعنی Quiet Place Part II محصول کمپانی پارامونت است. این فیلم در هفته‌ی پیشِ رو، چندین نمایش رسانه‌ای را در چند سالن مختلف برگزار خواهد کرد. از زمان تعطیلی سالن‌های سینما در مارس سال ۲۰۲۰، این نخستین بار است که دو فیلم بزرگ هالیوودی به‌صورت نسبتا هم‌زمان مراسم افتتاحیه برگزار می‌کنند. لازم به‌ذکر است که در هفته‌های اخیر سینماهای آمریکا، به‌مرور زمان در حال بازگشایی هستند و اکنون حدود ۶۵ در صد از آن‌ها به‌صورت کامل بازگشایی شده‌اند.

داستان فیلم Cruella درباره‌ی زنی کلاهبردار به‌نام استلا است که آرزوی تبدیل شدن به یک طراح مد را دارد. او موفق می‌شود تا توجه بارونس ون هلمن افسانه‌ای با بازی اما تامپسون (Emma Thompson) را به خود جلب کند و باعث شود تا ون هلمن او را وارد شغل طراحی بکند. این خود سلسله‌ای از وقایع را رقم می‌زند که منجر به معروف شدن استلا در دنیای مد و شناخته شدن او با نام کروئلا د ویل می‌شود.

از بازیگران دیگر این فیلم علاوه‌بر استون، تامپسون و هاول-باپتیست، می‌توان به جوئل فرای (Joel Fry)، پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser)، امیلی بیچام (Emily Beecham) و مارک استرانگ (Mark Strong) اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.