فیلم Wrath of Man پرفروش‌ ترین فیلم این هفته‌ باکس آفیس شد

10 May 2021 - 12:09
Wrath of Man

فیلم «خشم مردانه» در حال حاضر با فروش ۸ میلیون دلاری در هفته اول اکرانش در سینماهای آمریکای شمالی، توانسته در جایگاه اول باکس آفیس قرار گیرد.

این فیلم اکشن با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام (Jason Statham) با به نمایش گذاشته شدن در سینماهای سراسر جهان در طی این هفته، فروش قابل توجه‌ای را تجربه کرده است. فیلم Wrath of Man، اولین فیلم‌ بزرگ اکران شده در فصل تابستان امسال می‌باشد که به صورت انحصاری در سینماها پخش شده و گزینه‌ای نیز برای تماشای آن به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار نگرفته است.

حتی با وجود این‌که فیلم Wrath of Man در حال حاضر در رتبه اول فیلم‌های پرفروش باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفته ولی فروش ۸ میلیون دلاری این فیلم، رقم بسیار کمی محسوب می‌شود و همچنین این میزان فروش، نشان دهنده‌ آماده نبودن علاقه‌مندان به سینما برای بازگشت به سالن‌های سینما به علت همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های شدید وضع شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس در این مکان‌ها، می‌باشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که هنوز بسیاری از مردم برای بازگشت به سالن‌های سینما احساس امنیت نمی‌کنند. این مورد کاملاً از میزان فروش این فیلم در دیگر نقاط جهان نیز مشهود است چرا که این فیلم تنها توانسته به فروش ۱۸ میلیون دلاری در سینماهای سراسر جهان (به غیر از آمریکای شمالی) دست پیدا کند. علی‌رغم این موضوع، میزان فروش این فیلم در سینماهای سراسر جهان کافی بوده تا این فیلم بتواند جایگاه اول فیلم‌های پرفروش این هفته باکس آفیس را از انیمیشن Demon Slayer the Movie: Mugen Train برباید و در عین حال نیز همچنان به سلطه فیلم‌های اکشن با درجه سنی بزرگسال در باکس آفیس ادامه دهد.

نرخ واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا، روز به روز در کشور آمریکا در حال افزایش است و عفونت ویروسی مانند کرونا در ماه‌های گرم فصل تابستان نیز،‌ غالباً کمتر مسری می‌باشد. شهر‌های بزرگ آمریکا مانند لس‌آنجلس و نیویورک نیز که بیشترین میزان فروش فیلم‌ها از این شهرها نشأت می‌گیرد، به آرامی در حال کم کردن محدودیت‌های وضع شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سینماها می‌باشند تا بتوانند مردم را برای بازگشت به سینماها ترغیب کنند.

بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که دیگر فیلم‌های بزرگ برنامه‌ریزی شده برای پخش در فصل تابستان مانند فیلم ترسناک A Quiet Place II و فیلم مورد انتظار کمپانی دیزنی با نام Cruella می‌توانند مردم را از محیط امن خانه‌شان به سینماها بکشانند یا خیر.

علی‌رغم این‌که بسیاری از کمپانی‌ها همچنان مشتاق پخش فیلم‌هایشان به صورت انحصاری در سینماها می‌باشند ولی تا به حال پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در سینماها پخش شده‌اند، آن دسته از فیلم‌هایی بوده‌اند که در کنار اکرانشان در سینماها، گزینه تماشا به صورت اینترنتی را نیز در دسترس مخاطبان خود قرار داده‌اند. به عنوان مثال فیلم Godzilla vs. Kong تنها در سینماهای آمریکای شمالی توانسته فروشی بالغ‌بر ۹۲ میلیون دلار را از آن خود کند و فیلم Mortal Kombat نیز تنها در هفته اول اکرانش، فروشی بیش از ۲۳ میلیون دلار را در سینماهای آمریکای شمالی تجربه کرده است.

در حال حاضر هر دوی این فیلم‌ها را می‌توان در سینماهای سراسر جهان تماشا کرد ولی مشترکان شبکه اینترنتی HBO Max همچنان فرصت دارند تا فیلم Mortal Kombat را تا تاریخ ۲۴ ماه مه (۳ خرداد ماه ۱۴۰۰) در این شبکه اینترنتی تماشا کنند. فیلم Godzilla vs. Kong نیز اخیراً با اتمام بازه زمانی پخشش در شبکه اینترنتی HBO Max، از لیست برنامه‌های این شبکه حذف شده و در حال حاضر تنها می‌توان این فیلم را در سینماها تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.