فوکوس فیچرز حق پخش فیلم Belfast ساخته کنت برانا را به دست آورد

20 December 2020 - 12:00
کنث برانا، فیلم بلفاست

استودیوی فوکوس فیچرز حق پخش فیلم Belfast «بلفاست» را که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، بدست آورد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Belfast به نویسندگی و کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh)، نامزد جایزه اسکار، داستان کودکی را در هیاهوی دهه ۱۹۶۰ در ایرلند شمالی نقل می‌کند. لازم به ذکر است که خود برانا اهل ایرلند شمالی می‌باشد.

کمپانی فوکوس فیچرز مسئول پخش این فیلم در ایالات متحده آمریکا و کمپانی یونیورسال مسئول انتشار آن در سطح جهانی است. مدیر کمپانی فوکوس فیچرز پیتر کوجاسکی (Peter Kujawski) در بیانیه‌ای اظهار داشت:

ما از همکاری با چنین فیلم‌ساز و قصه‌گوی قابل احترامی مانند کنت بسیار هیجان‌زده و سپاس‌گزاریم. بلفاست با جنبه شخصی متعالی و پرشور، قطعه‌ای دلچسب است که از زندگی آکنده شده و ما مشتاقانه منتظریم تا آن را با مخاطبان سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

بازیگران این فیلم کترینا بلف (Caitriona Balfe)، جودی دنچ (Judi Dench)، جیمی درنان (Jamie Dornan)، کیران هایندز (Ciaran Hinds) و بازیگر تازه‌وارد جود هیل (Jude Hill) هستند. درنان و بلف نقش یک زوج طبقه کارگر و دنچ و هایندز نقش پدربزرگ و مادربزرگ بداخلاق را بازی می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم توسط برانا، لورا برویک (Laura Berwick)، بکا کواچیک (Becca Kovacik) و تیمار توماس (Tamar Thomas) انجام می‌شود.

برانا در بیانیه خود گفت:

بلفاست شخصی‌ترین فیلم من است. فیلم درباره بازگشت به خانه و یک سفر دراماتیک از هیجان، احساس و شوخ‌طبعی است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.