اطلاعات جدیدی از فیلم Ready Player Two منتشر شد

21 December 2020 - 14:30
فیلم Ready Player Two

بر اساس گفته‌های ارنست کلاین (Ernest Cline) نویسنده رمان Ready Player Two، قسمت دوم فیلم Ready Player One که از این رمان اقتباس خواهد شد در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جلد اول رمان این نویسنده با نام Ready Player One در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و سپس پس از مدت زمانی کوتاهی رمان او توجه کارگردان مشهور استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) را جلب کرد. استیون اسپیلبرگ فیلم Ready Player One که از جلد اول این رمان اقتباس شده است را کارگردانی کرده که این فیلم در سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش درآمده بود. پس از اکران، واکنش منتقدین نسبت به این فیلم به صورت کلی خوب بوده و اکثراً نقدهای خوبی را از آن منتشر کردند و از لحاظ تجاری نیز این فیلم عملکرد بسیار خوبی را در باکس آفیس جهانی از آن کمپانی برادران وارنر کرد چرا که این فیلم توانسته است فروشی بیش از ۵۸۰ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کند.

محبوبیت رمان Ready Player One زمانی به اوج خود رسید که نویسنده آن ارنست کلاین در حال نوشتن قسمت دوم این رمان با نام Ready Player Two بوده که خبر نوشتن آن در سال ۲۰۱۵ اعلام شده بود. با توجه به نوشته شدن قسمت دوم این رمان، احتمال ساخت فیلمی با اقتباس از آن کاملاً محتمل شد. اکنون که رمان Ready Player Two منتشر شده و خوانندگان غرق در جلد دوم این رمان شده‌اند برای بسیاری این سؤال به وجود آمده که آیا فیلمی بر اساس آن ساخته خواهد شد یا خیر؟

ارنست کلاین در حال حاضر مشغول انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی برای رمان Ready Player Two خود می‌باشد و این یعنی او درباره وضعیت این رمان و تبدیل شدن آن به فیلم نیز صحبت‌هایی را انجام داده است. در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Inverse، ارنست کلاین تائید کرده که قسمت دوم فیلم Ready Player One در حال توسعه قرار دارد. در حال حاضر روند توسعه فیلم Ready Player Two در مراحل ابتدایی قرار گرفته و خبر ساخت آن نیز هنوز توسط کمپانی برادران وارنر اعلام نشده ولی با این حال به نظر می‌رسد که ارنست کلاین بر این باور است که بیشتر کسانی که در ساخت قسمت اول این فیلم دخیل بوده‌اند برای قسمت دوم آن نیز باز خواهند گشت.

بخش مهمی از صحبت‌های او در این مصاحبه به شکل زیر می‌باشد:

در حال حاضر (فیلم Ready Player Two) در مراحل ابتدایی قرار دارد به این علت که هالیوود اکنون در وضع بدی به سر می‌برد (به علت ادامه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها) ولی می‌توانم از سر تجربه‌ای که در ساخت قسمت اول داشته‌ام به شما بگویم که تمام کسانی که در ساخت آن نقش داشته‌اند اوقات بسیار خوبی را در طی روند ساخت آن سپری کرده‌ بودند.

داستان رمان Ready Player Two، مدت زمان کوتاهی پس از اتفاقات قسمت اول این رمان یا فیلم آن روایت می‌شود. کاراکتر وید از اختراع سری جدیدی توسط سازنده OASIS با نام جیمز هالیدی آگاه می‌شود. این اختراع جدید رابط عصبی Oasis (با نام ONI) می‌باشد و به کاربران خود این قابلیت را می‌دهد که OASIS را با تمام حواس پنج‌گانه خود تجربه کنند و در عین حال نیز تجربه‌هایی که در دنیای واقعی داشته‌اند را نیز ضبط کنند. محبوبیت این اختراع جدید به معمای قرار داده شده دیگری در OASIS می‌انجامد که به نظر می‌رسد این معما توسط جیمز هالیدی خلق شده و سپس وجود این معما باعث می‌شود که کاراکتر وید به مسیر ماجراجویی دیگری برای به دست آوردن هفت تکه از روح سایرن در دنیای OASIS راهی شود.

با توجه به اینکه کمپانی برادران وانر هنوز به صورت رسمی ساخت فیلم Ready Player Two را تائید نکرده‌ با این حال اگر فیلمی در کار باشد ارنست کلاین قطعاً از وجود آن آگاه خواهد شد. مشخص نیست که آیا استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم باز خواهد گشت با خیر ولی با توجه به اینکه او به ارنست کلاین در نوشتن جلد دوم رمان خود کمک کرده به نظر می‌رسد که او پیش از این ایده تبدیل این رمان به قسمت دوم فیلم Ready Player One را در ذهن خود پرورش داده است.

ستاره فیلم Ready Player One با نام تای شرایدن (Tye Sheridan) از امیدواری خود برای بازگشت به قسمت دوم این فیلم نیز صحبت‌هایی را انجام داده در حالی که بازیگری دیگری از قسمت اول این فیلم با نام اولیویا کوک (Olivia Cooke) نیز گفته است که او برای بازی در قسمت دوم این فیلم قرارداد دارد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا فیلم Ready Player Two به راستی ساخته خواهد شد یا خیر.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.