فصل دوم سریال A Teacher ساخته نخواهد شد

14 January 2021 - 14:39
سریال A Teacher

هرگونه حدس و گمانی مبنی بر ساخت فصل دوم سریال A Teacher شبکه Hulu، اکنون خاتمه پیدا کرده چرا که ستاره و تهیه‌کننده اجرایی این سریال با نام کیت مارا (Kate Mara) گفته است که ادامه این سریال کوتاه تولید نخواهد شد.

سریال A Teacher توسط هانا فیدل (Hannah Fidell)، با اقتباس از فیلم خود به همین نام که در سال ۲۰۱۳ با کارگردانی او منتشر شده بود، تولید شده است.

داستان این سریال به بررسی رابطه بین معلمی جوان با نام کلر و دانش آموزش با نام اریک و با نقش‌آفرینی نیک رابینسون (Nick Robinson) می‌پردازد. قسمت پایانی این سریال به صورت پایانی باز با جلو رفت زمان به مدت ۱۰ سال و رابطه‌ای حل نشده بین دو کاراکتر اصلی آن تمام شد، که این سؤال را در ذهن طرفداران به وجود آورد که آیا ادامه‌ای برای این داستان وجود خواهد داشت یا خیر.

در مصاحبه اخیر کیت مارا با وب‌سایت The Wrap، با وجود علاقه‌اش به ادامه دادن این سریال، او گفت که سریال A Teacher همیشه قرار بوده به عنوان سریال کوتاهی در قالب یک فصل پخش شود. همچنین او به صحبت‌هایش اضافه کرد که امیدوار است این سریال تبدیل به واسطه‌ای جهت تعریف کردن داستان‌هایی متنوع درباره آزار و اذیت دیگران شود.

متن کامل صحبت او در این باره را می‌توانید در ادامه بخوانید:

ای‌کاش که ما فصل‌های بیشتری از آن (سریال A Teacher) را می‌ساختیم، ولی نمی‌دانم که چگونه می‌توانستیم داستان را ادامه دهیم در حالی که مدت زمان زیادی از آن (جلو رفت زمان به مدت ۱۰ سال در پایان این سریال) سپری شده بود. چون هر دوی ما (او و نیک رابینسون) نقش کاراکترهایی را در پایان سریال بازی کردیم که از سن ما بسیار بزرگ‌تر بودند. امیدوارم که (این سریال) در را به روی دیگر سریال‌ها برای شکستن کلیشه‌ها و تعریف داستان‌هایی از دید کاراکترهای مختلف باز بگذارد.

سریال A Teacher به عنوان سریالی واقع‌گرایانه شناخته شده که در پایان و ابتدای هر قسمت، هشداری با همکاری گروه RAINN (سازمان غیرانتفاعی ضد آزار و اذیت و تعرض جنسی) مبنی بر منابعی که در اختیار بازماندگان این معضل قرار دارد، مهیا شده است.

سریال A Teacher به شکلی تمام شد که در آن کاراکتر اریک به کلر گفت که آن‌ها باید با اتفاقی که پیش از این رخ داده کنار بیایند. در حالی که نحوه به پایان رسیدن این سریال، جا را برای تولید فصل دوم آن باز گذاشته، امکان دارد پایانی که برای این سریال رقم خورده و تولید نکردن ادامه‌ای بر آن، تنها راه درست و صادقانه برای به اتمام رساندن داستان باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.