سوپربول: تریلر جدید انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شد

8 February 2021 - 10:29
انیمیشن Raya and the Last Dragon

دیزنی تریلر جدید و بسیار باشکوه انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرد.

آکوافینا (Awkwafina) و کلی مری ترن (Kelly Marie Tran) صداپیشگی جدیدترین انیمیشن دیزنی را بر عهده دارند. تریلر انیمیشن Raya and the Last Dragon روز یکشنبه در جریان سوپربول LV و مصادف با رویارویی دو تیم Kansas City Chiefs و Tampa Bay Buccaneers منتشر شد. به طور کلی دیزنی تریلرهای جدید را برای بازی بزرگ به حداقل رساند. علاوه بر انیمیشن رایا، تریلر قابل توجه دیگر از دیزنی‌پلاس (زیرمجموعه دیزنی) و استودیو مارول، تریلر سریال The Falcon and the Winter Soldier بود که به تازگی منتشر شد. این سریال قرار است در ماه مارس شروع به پخش کند.

صحبت از ماه مارس شد، من نمی‌توانم به راهی بهتر از انتشار تریلر انیمیشن رایا برای اعلامیه اکران در ۵ مارس فکر کنم. صحنه‌های زیادی در تریلر اول این انیمیشن وجود داشت که در ماه ژانویه منتشر شد. اما و هزار اما صحنه‌های بسیار سرگرم‌کننده‌ای نیز وجود دارد که در وهله اول شامل رایا قهرمان با صدای کلی مری ترن و اژدها سیسو با صدای آکوافینا می‌شود. در یکی از شیرین‌ترین و احمقانه‌ترین لحظات تریلر، می‌بینیم که رایا و سیسو در حال عبور از گودالی عظیم و پر از خطر هستند و سیسو اصلا نمی‌فهمد آن جا چه خبر است. این نگاه اجمالی به رابطه رایا و سیسو به ما احساس بهتری نسبت به این زوج قهرمان که ما را به دنیای رویایی و جدید دیزنی منتقل می‌کند، می‌دهد؛ جایی که یک دختر جوان باید یک موجود باستانی را پیدا کند که می‌تواند پادشاهی‌های متفاوت یک قلمرو به نام کوماندرا را متحد کند. علاوه بر آکوافینا و ترن، صداپیشگان دیگر این انیمیشن شامل دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim)، ساندرا اوه (Sandra Oh)، جما چان (Gemma Chan)، راس بالتر (Ross Butler)، آلن تودیک (Alan Tudyk)، پتی هریسون (Patti Harrison) و بندیکت ونگ (Benedict Wong) می‌شوند.

انیمیشن Raya and the Last Dragon همان طور که در بالا ذکر شد قرار است ۵ مارس در سینماها اکران شود و همزمان به صورت “دسترسی اولیه” در استریمر دیزنی (دیزنی‌پلاس) منتشر شود. شما می‌توانید این انیمیشن را به صورت دسترسی اولیه به بهای ۲۹٫۹۹ دلار پیش‌خرید کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.