دیوید فینچر روی سریالی با محوریت قدردانی از فیلم کار می کند

12 March 2021 - 00:35
دیوید فینچر

دیوید فینچر، کارگردان مطرح، درباره فعالیت خود در این روزها می‌گوید که مشغول کار کردن روی پروژه‌ای با محوریت قدردانی از فیلم می‌باشد.

پیش‌بینی کردن دیوید فینچر (David Fincher) به عنوان فردی که شش سال طول کشید تا درام سیاه و سفیدی (فیلم Mank) را برای نتفلیکس بسازد، سخت است.

بنابراین هنگام حضور در پادکست The Director’s Cut – A DGA، وقتی از او پرسیده شد که در حال حاضر روی چه پروژه‌ای کار می‌کند؛ شنیدن این که فینچر به یک مجموعه تلوزیونی با محوریت فیلم که قبلا اعلام نشده بود اشاره کند، تعجب‌آور نبود.

من در حال کار کردن روی اقتباسی از یک رمان فرانسوی گرافیکی در مورد یک آدمکش هستم. من در حال کار کردن روی … رابرت تاون (Robert Towne) و من در حال تلاش برای راه انداختن یک مینی‌سریال هستیم که به نوعی پیش‌درآمدی بر فیلم Chinatown به حساب می‌آید. این مینی‌سریال درباره اوقات جیک گیتس در فیلم Chinatown با لو اسکوبار خواهد بود. و من مشغول ساخت سریالی درباره قدردانی از فیلم، یعنی قدردانی از فیلم‌هایی که دوست دارم با مهمانانی که دوست دارم و در مورد فیلم‌هایی که آن‌ها دوست دارند، هستم.

اقتباس از رمان گرافیکی The Killer از الکسیس نولنت (Alexis Nolent) خواهد بود؛ پروژه‌ای که فینچر ۱۴ سال است سعی در زنده کردن آن دارد ممکن است سرانجام خانه‌ای در نتفلیکس پیدا کند. ساخت پیش‌درآمد Chinatown حداقل از سال ۲۰۱۹ شروع شده بود. اما سریال قدردانی از فیلم ایده‌ای تازه برای فینچر به حساب می‌آید و در نتیجه در حال حاضر جزئیات موجود برای این سریال بسیار کم است. منظورم این است که آیا تا به حال شنیده‌اید که دیوید فینچر درباره فیلم صحبت کند؟ منظور من این است که ما برای مشاهده چندین فصل از این سریال بسیار مشتاقیم. بن افلک‌ (Ben Affleck) را به برنامه دعوت کنید و بدون رحم از او سوال بپرسید.

در حال حاضر، فینچر با ایجاد فیلم Mank به عنوان یک رقیب، نگاهش به جوایز آکادمی پیش رو نیز می‌باشد. انتظارات ما از اسکار این گونه است که فینچر در رقابتی تنگاتنگ با کارگردان پیشگام فیلم Nomadland یعنی کلوئی ژائو (Chloe Zhao) برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی قرار گیرد و خدا می‌داند که هالیوود جایزه دادن به فیلم‌هایی درباره هالیوود را دوست دارد.

منبع: Collider

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.