تریلر فصل سوم سریال Succession منتشر شد

19 September 2021 - 13:22
سریال Succession

تریلر جدیدی برای فصل سوم سریال Succession منتشر شده که نگاهی از کاراکترهای جدید را ارائه می‌کند.

تریلر جدید منتشر شده برای فصل سوم سریال وراثت (Succession)، این فرصت را برای طرفداران این سریال فراهم کرده است تا نگاهی به کاراکترهای جدیدی بیاندازند که قرار است در این فصل سریال حضور داشته باشند.

آدرین برودی (Adrien Brody)، الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgard) و هوپ دیویس (Hope Davis) در این تریلر تازه منتشر شده، معرفی می‌شوند. آنها نقش کاراکترهایی را بازی می‌کنند که در جنگ داخلی بین خانواده روی، نقش کلیدی ایفا خواهند کرد.

آدرین برودی نقش یک فعال و سرمایه‌گذار میلیاردر به نام جاش اندرسون را بازی می‌کند که در نبرد برای تصاحت کمپانی وی‌استار نقشی اساسی دارد. الکساندر اسکارسگارد نیز نقش یک مدیر عامل و فعال حوزه تکنولوژی بسیار موفق به نام لوکاس متسون را بازی خواهد کرد. هوپ دیویس نیز نقش دختر سندی فرنس با بازی لری پاین (Larry Pine)، رقیب دیرینه لوگان روی، را به نام سندی فرنس بازی خواهد کرد. او با کندال روی با بازی جرمی استرانگ (Jeremy Strong) ملاقات می‌کند تا در مورد نحوه زمین زدن لوگان روی صحبت کنند بدون آنکه او کنترلش بر روی سهام‌داران در کمپانی وی‌استار رویکو از دست بدهد.

در تریلر منتشر شده برای فصل سوم سریال وراثت، نشان داده می‌شود که در نبرد میان کندال و لوگان، دیگر اعضای خانواده روی در حال انتخاب طرف مورد نظر خود هستند. کاسین گرگ با بازی نیکولاس براون (Nicholas Braun) به کندال می‌گوید که به دنبال صحبت‌های جنجالی‌اش، او اکنون موضوع بسیار محبوب در رسانه‌های اجتماعی است. در برخی صحنه‌ها نیز نشان داده می‌شود که پلیس فدرال آمریکا در حال ورود به کمپانی وی‌استار رویکو هستند. در پایان تریلر نیز نشان داده می‌شود که لوگان روی می‌گوید که در نبرد پیش‌رو با کندال، قرار است با تمام قوا حمله ببرند.

پخش فصل سوم سریال وراثت قرار است از تاریخ 17 اکتبر سال 2021 میلادی از شبکه اچ‌بی‌او شروع شود. تقریبا دو سال از زمان پخش فصل دوم سریال می‌گذرد و این تاخیر نیز ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده است. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده برای فصل سوم سریال وراثت را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود تریلر فصل سوم سریال وراثت با کیفیت عالی (1080)

دانلود تریلر فصل سوم سریال وراثت با کیفیت خوب (720)

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.