تاریخ پخش فیلم The Northman تعیین شد

16 May 2021 - 13:12
The Northman

فیلم درام و تاریخی مورد انتظار رابرت اگرز با عنوان «مرد شمالی» قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

به نظر می‌رسد که این فیلم، بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مطرح آمریکایی با نام رابرت اگرز (Robert Eggers) تا به حال بر روی آن کار کرده است.

این کارگردان پیش از این، پروژه‌های تحسین شده‌ای از جمله فیلم ترسناک و تاریخی The Witch و فیلم The Lighthouse را کارگردانی کرده است. از بازیگران مطرحی که در فیلم جدید او نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، ایثن هاک (Ethan Hawke)، ویلم دفو (Willem Dafoe) و بیورک (Björk) اشاره کرد. فیلم The Northman داستان حماسی، دلهره‌آور و انتقام جویانه‌ای از یک شاهزاده وایکینگی خواهد بود که برای انتقام گرفتن مرگ پدرش و برقراری عدالت هر کاری را انجام خواهد داد.

رابرت اگرز علاوه بر کارگردانی این پروژه، فیلم‌نامه آن را نیز خودش با همکاری نویسنده مشهور ایسلندی با نام سجون (Sjón) به قلم درآورده است.

این کارگردان پیش از این نیز با برخی از بازیگران انتخابی‌اش برای نقش‌آفرینی در این پروژه کار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به آنیا تیلور-جوی و ویلم دفو اشاره کرد. او با آنیا تیلور-جوی در ساخت فیلم The Witch و با ویلم دفو نیز در فیلم The Lighthouse همکاری کرده است.

همچنین فیلم The Northman اولین پروژه‌ای می‌باشد که خواننده، آهنگ‌ساز و هنرپیشه ایسلندی با نام بیورک پس از نقش‌آفرینی در فیلم Dancer in the Dark در سال ۲۰۰۰، در آن نقش‌آفرینی کرده است. نیکول کیدمن نیز پیش از این در کنار الکساندر اسکاشگورد در سریال تحسین شده شبکه HBO با نام Big Little Lies به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر بازیگرانی که قرار است در فیلم The Northman حضور داشته باشند می‌توان به کلیس بنگ (Claes Bang)، موری مک‌آرتور (Murray McArthur) و رالف اینسون (Ralph Ineson) اشاره کرد.

هنوز اطلاعات خاصی از فیلم The Northman در دسترس نیست ولی الکساندر اسکاشگورد پیش از این در مصاحبه‌ای در رابطه با این پروژه گفته است:

(The Northman) فیلم بسیار بزرگی می‌باشد. من (تا به حال) مونتاژ چهار دقیقه‌‌ای از صحنه‌هایی که تا به حال از این فیلم فیلم‌برداری شده را مشاهده کرد‌ه‌ام و (این مونتاژ) واقعاً من را شگفت‌زده کرده است. ترکیب تصورات رابرت اگرز با افسانه‌های وایکینگی شگفت‌انگیز است.

رابرت اگرز نیز پیش از این در مورد مقیاس این فیلم گفته است:

مکا‌ن‌های مختلفی در این فیلم وجود دارد بنابراین ما به طور مداوم در حال جست و جوی مکان‌هایی مناسب یا ارزیابی مکان‌هایی که پیدا کرده‌ایم هستیم تا صحنه‌های (این فیلم) را در این مکان‌ها بسازیم. ما (تا به حال) کار طراحی دنیاهای این فیلم را انجام داده‌ایم، دهکده‌های بسیاری را ساخته‌ایم، هزاران لباس مخصوص و وسایل صحنه را (برای این فیلم) درست کرده‌ایم، اسب‌های بسیاری را آموزش داده‌ایم و سکانس‌های (مختلفی را نیز برای) این فیلم را طراحی کرده‌ایم.

به نظر می‌رسد که فیلم The Northman پروژه بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری نسبت به فیلم‌های قبلی این کارگردان باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.