دو تصویر جدید از فیلم Justice League منتشر شد

8 January 2021 - 21:27
دنباله‌های فیلم Justice League

دو تصویر جدید از شخصیت‌های منفی اصلی فیلم Justice League «لیگ عدالت» منتشر شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دو تصویر جدید از شخصیت‌های منفی اصلی فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، یعنی دارک‌ساید و استپن‌ولف منتشر شد. اسنایدر قبلاً گفته بود این دو کاراکتر ظاهری کاملاً متفاوت با فیلم اکران شده در سال ۲۰۱۷ خواهند داشت. این کارگردان همین‌طور درباره نقشه‌های قبلی خود برای شخصیت‌های فیلم بعد از Justice League صحبت کرده است. در مصاحبه‌ای اسنایدر اعلام کرد که داستانی درباره تاریخچه شخصیت دارک‌ساید که فراتر از نسخه Justice League بوده، در نظر داشته است.

اسنایدر در مصاحبه‌ای گفت:

اگر از بازیگران هر فیلمی بپرسید که “چه اتفاقی در فیلم خواهد افتاد” یا “بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد” آن‌ها در پاسخ خواهند گفت “من فیلم‌نامه را در اختیار دارم، جالب است و…”. ری پورتر و من درباره این موضوع درحال صحبت بودیم و او از من پرسید درباره اتفاقی که هنگام آمدن دارک‌ساید به دنیا خواهد افتاد به مردم چه پاسخی بدهم؟ پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ داستانی بعد از آن وجود دارد؟ و آیا من می‌دانم چه اتفاقی برای دارک‌ساید خواهد افتاد؟ جواب مثبت است. من می‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. می‌توان گفت که این موضوع جالبی خواهد بود.

Darkside

STEPPENWOLF

پورتر نیز اعلام کرده که به ادامه داستان شخصیت دارک‌ساید فراتر از فیلم Justice League علاقه داشته است. پورتر در مصاحبه‌ای گفته است:

امیدوارم. من به این کار علاقه‌مند هستم. دوست دارم که داستان این شخصیت ادامه پیدا کند و امیدوارم با هرکسی که این کار را انجام خواهد داد همکاری کنم. بله من به دیدن ادامه داستان این شخصیت علاقه‌مند هستم و حقیقتاً دوست دارم ادامه داستان زک را ببینم. پس بله من واقعا امیدوار هستم.

نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League در ماه مارس در سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد.

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.