تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

13 June 2017 - 20:04

چیزی نزدیک به یک ماه دیگر، دوباره شاهد پخش سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت»  از شبکه‌ی HBO خواهیم بود. اکنون با توجه به نزدیکی پخش این فصل، هیجان طرفدارن از گذشته نیز بیش‌تر شده است. تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت، می‌تواند این هیجان را بیافزاید. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

چندی پیش تریلر جدید فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد که با استقبال فراوانی رو به رو شد و توانست رکورد بیش‌ترین بازدید را هم از خود به جای بگذارد. تریلری که دوست‌داران سریال را بیش از پیش در انتظار فصل جدید قرار داد آن‌ها را مشتاق کرد که شاهد یک فصل قدرتمند دیگر نیز باشند.

به تازگی HBO تصاویر جدیدی را از فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر کرده است که در آن شخصیت‌های مهم داستانی از جمله جان، داووس، آریا، دنریس، سرسی، جیمی، تورموند و همچنین بریک دونداریون را نشان می‌دهد. شما می‌توانید تمامی این تصاویر جدید را در پایین مشاهده کنید.

      

چندی پیش اعلام شد که ممکن است فصل آخر سریال بازی تاج و تخت تا سال ۲۰۱۹ میلادی اکران نشود.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد. این به معنای آن است که فقط ۱۳ قسمت دیگر تا پایان این سریال پرطرفدار و محبوب فاصله داریم.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به سریال بازی تاج و تخت با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.