کامیک‌کان: Flashpoint نام رسمی فیلم مستقل شخصیت فلش خواهد بود

23 July 2017 - 21:00

استودیوی «برادران وارنر» به صورت رسمی از Flashpoint «فلش‌پوینت»، فیلم مستقل شخصیت فلش در جهان سینمائی گسترده دی‌سی، در جریان رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو امسال رونمایی کرد. آغازگر جهان سینمائی یاد شده فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» (۲۰۱۶) ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) بود که در ادامه شاهد فیلم‌های بیشتری از این جهان از جمله Suicide Squad «جوخه انتحاری»، Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» بودیم که قرار است در سال‌های آینده گسترش نیز یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم‌های بعدی جهان سینمائی گسترده دی‌سی، Justice League «لیگ عدالت» (۲۰۱۷)، Aquaman «آکوامن» (۲۰۱۸) به کارگردانی جیمز وان (James Wan) و Shazam! «شزم!» (۲۰۱۹) به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) خواهند بود. با این حال، «برادران وارنر» در نظر دارد تا فیلم‌های بیشتری از این جهان را در سال‌های آینده به روی پرده بیاورد که هنوز تاریخ اکران آن‌ها مشخص نشده است. پیش از این قرار بود که فیلم مستقل شخصیت فلش در ماه مارس ۲۰۱۸ به اکران در بیاید اما پیرو کناره‌گیری افرادی از جمله ست گراهام-اسمیت (Seth Grahame-Smith) و ریک فامیویوا (Rick Famuyiwa) از کارگردانی آن، وضعیت ساخت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

در طی رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو که در حال برگزار است، استودیوی «برادران وارنر» رسماً از عنوان فیلم مستقل شخصیت فلش به نام «فلش‌پوینت» رونمایی به عمل آورد. گفته می‌شود که خط داستانی این فیلم برگرفته از سری کامیک‌هایی به همین نام است که توسط جف جانز (Geoff Johns) – مدیر تولید فیلم‌های جهان سینمائی دی‌سی – به نگارش درآمده و اندی کوبرت (Andy Kubert) نیز وظیفه طراحی آن را برعهده داشته است.

سری کامیک‌های «فلش‌پوینت» خط داستانی جدیدی را در جهان کامیک‌های دی‌سی شکل می‌دهند. در این سری، شخصیت فلش به گذشته به منظور جلوگیری از کشته شدن مادرش برمی‌گردد. اما در ادامه خط داستانی دی‌سی به کلی تغییر می‌کند و بروس وین به جای پدر و مادرش کشته می‌شود، سوپرمن توسط دولت دستگیر شده است و شخصیت‌های آکوامن و زن‌شگفت‌انگیز نیز به مقابله با یکدیگر پرداخته‌اند.

پس از کشته شدن بروس، مادرش مارتا، به شدت از کشته شدن پسرش اندوهگین می‌شود و به شخصیت جوکر تبدیل می‌گردد. توماس، پدر بروس نیز به شخصیت بتمن تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد که فیلم «فلش‌پوینت» منجر به بازگشت جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و لورن کوهن (Lauren Cohan) به نقش‌های توماس و مارتا وین گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره باید منتظر اعلامیه‌های رسمی استودیوی «برادران وارنر» بمانیم. فیلم «فلش‌پوینت» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

پیش از فیلم «فلش‌پوینت»، شخصیت فلش در فیلم «لیگ عدالت» که از تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به روی پرده می‌رود حضور خواهد داشت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.