کامیک‌کان: فیلمنامه فیلم Wonder Woman 2 در حال نگارش است

24 July 2017 - 23:59

جف جانز (Geoff Johns) رسماً تائید کرد که وی در حال حاضر مراحل نگارش فیلمنامه فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲» را آغاز کرده است. استودیوی «برادران وارنر» در پی موفقیت بالای فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» چه در نزد منتقدان و چه در گیشه‌های جهانی، به صورت رسمی اعلام کرد که دنباله این فیلم نیز ساخته خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گفته می‌شود که پتی جنکینز (Patty Jenkins) برای کارگردانی دنباله این فیلم نیز بازخواهد گشت و در حال حاضر به همراه جانز بر روی فیلمنامه قسمت دوم «زن شگفت‌انگیز» کار می‌کند. جانز در طی گفتگویش با وب‌سایت «یاهو موویز» در جریان رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۷ اظهار داشت:

من در حال حاضر بر روی فیلمنامه فیلم «زن شگفت‌انگیز ۲» کار می‌کنم. اما [این کار را] تازه شروع کرده‌ام.

با توجه به فیلم‌های متعدد جهان سینمائی دی‌سی که قرار است در چند سال آینده به روی پرده بروند، انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد فیلم «زن شگفت‌انگیز ۲» نباشیم. «برادران وارنر» تائید کرده است که فیلم Shazam! «شزم!» در سال ۲۰۱۹ میلادی به اکران در خواهد آمد و پیش‌بینی می‌شود که در همان سال شاهد فیلم Batgirl «بت‌گرل» نیز باشیم.

مدتی پیش، گزارش‌هایی در باب داستان قسمت دوم فیلم «زن شگفت‌انگیز» منتشر شده بود که حاکی از این بودند که داستان این فیلم در بازه زمانی مربوط به جنگ سرد در اتحاد جماهیر شوروی به وقوع خواهد پیوست. بنابراین وقایع داستانی «زن شگفت‌انگیز ۲» قبل از ماجراجویی‌های شاهزاده دایانا با بازی گل گدوت (Gal Gadot) در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» خواهد بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که کریس پاین (Chris Pine) برای بازی در نقش استیو ترور (Steve Trevor) به این دنباله بازخواهد گشت که حضور او در این فیلم با توجه به داستان فیلم «زن شگفت‌انگیز»، شائبه‌های زیادی را بوجود آورده است.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با فیلم «زن شگفت‌انگیز ۲» از سوی دی‌سی کامیکز و استودیوی «برادران وارنر» منتشر گردد.

شخصیت زن‌ شگفت‌انگیز پیش از حضور در دومین فیلم مستقل خود در فیلم «لیگ عدالت» حاضر خواهد شد. «لیگ عدالت» از تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.