احتمال حضور بن افلک در نقش بتمن در فیلم Flashpoint

8 December 2017 - 16:33

خبرها باز حاکی از این هستند که بن افلک یکبار دیگر در نقش بتمن در فیلم Flashpoint ظاهر می‌شود و با ازرا میلر (Ezra Miller) بازیگر نقش بری الن، فلش، هم‌بازی می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چندین ماه است که آینده‌ی بتمنِ بن افلک روی هواست و مشخص نیست. بعد از اینکه اعلام شد افلک دیگر این نقش را بازی نمی‌کند، شایعات زیادی بر سر زبان‌ها چرخیدند. تاکنون، تمامی این شایعات رد شده‌اند اما گزارشات اخیر حاکی از این هستند که این شایعات واقعی هستند. بنظر می‌رسد که مت ریوز (Matt Reeves) به دنبال بکارگیری بازیگر جدیدی برای بازی در نقش بتمن است.

گفته شده که هنوز کنار رفتن افلک قطعی نیست. طبق خبر منتشر شده توسط ورایتی، افلک دوباره این نقش را بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود که او در اولین‌فیلم سولوی فلش، Flashpoint، که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران‌ شود، ظاهر گردد. بدون شک این به دلیل پویایی قوی میان بتمنِ افلک و فلشِ ازرا میلر در Justice League (لیگ عدالت) است.


فیلم Flashpoint در سال ۲۰۱۱، یکی از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ کتاب‌های کامیک دی سی است‌. گویا بری الن سعی بر سفر کردن به گذشته و نجات جان مادرش دارد. در نتیجه، او خط زمانی دی سی را بازنویسی کرد و واقعیت تاریکی را بوجود آورد که آکوامن و زن شگفت‌انگیز در آن در حال جنگ بودند. در خط زمانی Flashpoint، بروس واین بود که در کوچه‌ای گیر افتاد. توماس واین، پدر بروس، ورژن خشنی از بتمن شد.

در پایان، فلش سفر کرده و در خط زمانی اصلی موفق شد. دی سی بازنویسی تاریخ را بعنوان نوعی دکمه‌ی ریست بکار برد و تغییرات مهمی برای فرنچایزشان بوجود آورد که بخشی از New 52 است. این باعث شد خطاهای گذشته‌شان تصحیح شود و دنیای کتاب کامیک دی سی در مسیر جدیدی قرار گرفت.

اگر گزارش ورایتی درست باشد، Flashpoint احتمالا نقطه‌ی شروعی برای افلک است‌. او تجربه‌ی سختی بعنوان شوالیه تاریکی داشته است. اگرچه عملکرد افلک در فیلم بتمن در برابر سوپرمن قلب طرفداران را برده اما استقبال ضعیف از دنیای دی سی تا به امروز به افلک ضربه سختی وارد کرده است. جای تعجب نیست که او به کار خود ادامه می‌دهد و ما یکبار دیگر او را خواهیم دید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.