بن افلک قرار است یک فیلم اقتباسی را کارگردانی کند

12 January 2021 - 10:28
بن افلک

بن افلک (Ben Affleck) قرار است فیلمی اقتباسی از رمان Keeper Of The Lost Cities را برای دیزنی کارگردانی کند.

به نظر می‌رسد بن افلک پروژه دیگری برای کارگردانی پیدا کرده است که می‌تواند آن را به لیست کارهای قطعی خود اضافه کند. دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایواکشن بر اساس مجموعه رمان پرفروش Keeper of the Lost Cities نوشته شانون مسنجر (Shannon Messenger) می‌باشد و قرار است افلک کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. او همچنین تحت پرچم کمپانی‌اش به نام Pearl Street تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام می‌دهد و با همکاری کیت گریتمون (Kate Gritmon) فیلم‌نامه را اقتباس خواهد کرد. مدیسون اینلی (Madison Ainley) تهیه‌کننده اجرایی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در این رمان پرفروش، یک دختر تله‌پاتیک باید پی ببرد که چرا او کلید دنیای خودش است، آن هم قبل از این که فرد شروری به این نکته پی ببرد. هنگامی که سرانجام سوفی ۱۲ ساله متوجه می‌شود که توانایی تله‌پاتی مخفی او از کجا ناشی می‌شود، متوجه می‌شود که او در واقع انسان نیست بلکه از دنیای دیگری آمده که در کنار جهان ما وجود دارد.

با احتساب کتاب Book 8.5 Unlocked که در نوامبر منتشر شد، بیش از ۲٫۵ میلیون کتاب در این زمینه وجود دارد. این کتاب توسط Barnes & Noble بهترین کتاب برای جوانان (Best Young Reader Book) در سال ۲۰۲۰ نامیده شد. این کتاب همچنین تا مرحله نیمه‌نهایی جایزه Goodreads Choice در سال ۲۰۲۰ پیش رفت و برنده مدال طلای کالیفرنیا شد.

درام ورزشی اخیر افلک به نام The Way Back برخی از بهترین نقد‌های زندگی حرفه‌ای را در زمینه بازیگری برای او به‌دست آورد. کمپانی برادران وارنر چنان تحت تأثیر قرار گرفت که قصد دارد برای نامزد شدن او در اسکار، کمپینی راه‌اندازی کند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.