عنوان کاری سری سوم John Wick قبل از آغاز فیلم‌برداری مشخص شد

15 January 2018 - 21:39

برای سری سوم جان ویک عنوان Alpha Cop انتخاب شده است و تولید این فیلم اکشن وارد مرحله‌ی پیش تولید شده است. فیلم اصلی John Wick یکی از شگفتی‌‌سازهای سینمایی سال ۲۰۱۴ بود و بخاطر صحنه‌های اکشن فیلم و سبک تصویری قوی‌اش و داستان مشخص و دسیسه‌ای به محبوبیت فراوانی دست یافت. دنباله این فیلم سال گذشته اکران شد که برخلاف سایر فیلم‌های دنیای هالیوود، توانسته بود کیفیت فیلم اصلی را حفظ کند و شیوه و داستان جان ویک و دنیای خیالی او را دنبال کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

برنامه‌ی ساخت سری سوم این فیلم سریعا ریخته شد و کارگردان دو فصل اول جان ویک، چاد استالسکی (Chad Stahelski) دوباره پشت دوربین این فیلم قرار گرفته و درک کالستاد (Derek Kolstad) فیلمنامه آن را می‌نویسد. لاینزگیت تاریخ مه ۲۰۱۹ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته و اخیرا خبر حضور کوین کاوانا (Kevin Kavanaugh)، طراح تولید سری دوم جان ویک، در سری سوم تایید شده است.
سایت خبری Omega Underground تایید کرده که سری سوم جان ویک، Alpha Cop نامیده می‌شود. گزارشات حاکی از این هستند که کار فیلم‌برداری این فیلم بهار یا تابستان امسال در نیویورک آغاز می‌شود.

عنوان‌های کاری فیلم باعث می‌شوند جلوی اسپویل فیلم خصوصا دنباله‌ها گرفته شود. گاهی عناوینی برای فیلم‌ها انتخاب می‌شوند که هیچ ربطی به داستان اصلی فیلم ندارند. بعنوان مثال سری دوم جان ویک، در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران عنوان Spear داشت و هیچ ارتباطی بین این عنوان و فیلم واقعی دیده نشد. شاید تنها ارتباط این عنوان با سری سوم این باشد که پلیس محلی به نام جیمی نه تنها درباره‌ی فعالیت‌های خطرناک جان می‌داند بلکه با این مسئله مشکلی ندارد.

استالسکی به طرفداران این فیلم قول داده که سری سوم جان ویک درباره‌ی گذشته‌ی یک قاتل است و Alpha Cop شاید اشاره بر گذشته‌ی جان و ارتباطش با این افسر پلیس معمولی باشد. یا شاید چون اسم باحالی‌ است انتخاب شده باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.