دانی ین و شمیر اندرسون در فیلم جان ویک ۴ بازی خواهند کرد

5 June 2021 - 17:16

دانی ین و شمیر اندرسون به زودی باید در قسمت چهارم مجموعه اکشن جان ویک، همبازی کیانو ریوز شوند.

مجموعه جان ویک (John Wick)، یکی از مجموعه‌های موفق چند سال اخیر سینما بوده است که قسمت چهارم و پنجم آن قرار است به زودی ساخته شوند و اکنون مشخص شده است که دو بازیگر جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند.

دانی ین (Donnie Yen)، هنرپیشه و رزمی کار معروف هنگ کنگی در کنار شمیر اندرسون (Shamier Anderson) که اخیرا فیلم مسافر قاچاق (Stowaway) با بازی وی منتشر شد، دو بازیگری هستند که در قسمت چهارم این مجموعه بازی خواهند کرد.

در حال حاضر خبری از نقشی که اندرسون در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت منتشر نشده است اما ین قرار است در این فیلم در نقش یکی از دوستان قدیمی شخصیت ویک بازی کند که سرگذشتی مشابه وی داشته است.

کیانو ریوز (Keanu Reeves) به مانند سه قسمت نخست، در این دو قسمت نیز به عنوان نقش اول به ایفای نقش خواهد پرداخت و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) نیز کارگردانی این قسمت را همچون قسمت‌های قبلی، برعهده خواهد داشت.

استاهلسکی درباره حضور ین و اندرسون در این فیلم گفت:

خیلی خوش شانس هستیم که دانی ین به این مجموعه اضافه شده است. مشتاق همکاری با وی در این نقش جدید و هیجان انگیز هستم.

همچنین از همکاری با بازیگر با توانایی‌های شمیر، بسیار هیجان زده هستم. وی قبلا توانایی خود را در ژانر اکشن و درام نشان داده است.

لازم به ذکر است که قسمت چهارم این مجموعه در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد اما هنوز زمان اکران قسمت پنجم آن که به صورت همزمان با قسمت چهارم ساخته خواهد شد، مشخص نشده است.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.