جزئیات فیلم جدید کارگردان جان ویک اعلام شد

27 March 2021 - 00:10

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک، در حال کار بر روی یک فیلم اقتباسی از بازیِ اکشن_ماجراجوییِ روح تسوشیما است.

کمپانی‌های Sony Pictures و PlayStation Productions مشغول ساخت یک اقتباس سینمایی از بازی اکشن_ماجراجویی Ghost of Tsushima به‌کارگردانیِ چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردان فیلم‌های پرطرفدار جان ویک (John Wick)، هستند.

این فیلم که ژاپن در زمان حکومت فئودالی را نشان می‌دهد، داستان اولین حمله‌ی مغول‌ها به ژاپن در سال ۱۲۷۴ را روایت می‌کند. در این بین، جین ساکای که یکی از آخرین سامورایی‌های جنگنده‌ی ژاپن است، برای دفع دشمنان بی‌رحم به شبحی جنگنده به‌نام “شبحِ تسوشیما” تبدیل می‌شود. این بازی که توسط کمپانی Sucker Punch، که به ساخت مجموعه‌بازی‌هایی نه‌چندان معروف شهرت دارد، ساخته شد، در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است.

استاهلسکی، الکس یانگ (Alex Young) و جیسون اسپیتز (Jason Spitz) از کمپانی فیلم‌سازی‌شان، ۸۷ElevenEntertainment، و اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) از کمپانی PlayStation Productions، تهیه‌ی این فیلمِ اقتباسی را بر‌عهده خواهند داشت. تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم نیز برعهده‌ی کمپانی Sucker Punch Productions می‌باشد. پیتر کانگ (Peter Kang) نیز از طرف کمپانی Sony Pictures بر تولید این پروژه نظارت خواهد داشت.

Ghost of Tsushima دومین فیلمی است که مشترکا توسط دو کمپانیِ Sony Pictures و PlayStation Productions تولید می‌شود و اولین تولید مشترک آن‌ها به‌نام Uncharted، هم‌اکنون در مرحله‌ی پس از ‌تولید به‌سر می‌برد و به‌زودی در تاریخ ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. هم‌چنین بخش تلویزیونی کمپانی سونی به‌نام Sony Pictures Television نیز به‌همراه کمپانی PlayStation Productions در ساخت سریال‌های تلویزیونی Last of Us برای HBO که تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی آن توسط کریگ مازین (Craig Mazin) در حال انجام است و هم‌چنین سریال کمدی_اکشن Twisted Metal که توسط رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) ساخته خواهد شد، باهم همکاری داشته‌اند.

اسد قزلباش، رئیس کمپانی PlayStation Productions در بیانیه‌ای گفت:

از همکاری با چاد استاهلسکی و کمپانی ۸۷Eleven Entertainment بسیار هیجان‌زده‌ایم و بسیار مشتاقیم تا دیدگاه آن‌ها نسبت به این داستان جذاب را در صفحه‌ی بزرگ سینما تماشا کنیم. ما عاشق کار با افراد جدیدی مانند چاد هستیم که به بازی‌های ما علاقه دارند. ما از طریق کار با چنین افرادِ مشتاقی، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که نتیجه‌ی کار، به چیزی هیجان‌انگیز برای مخاطبان قدیمی و جدید ما منجر خواهد شد.

استاهلسکی که کارگردانی سه قسمت اول فیلم‌های جان ویک را برعهده داشت، قرار است برای کارگردانی قسمت چهارم این عنوان مجددا پشت دوربین قرار گیرد. سه فیلم اول این مجموعه که محصول کمپانی Lionsgate بودند، به فروشی خیره‌کننده دست پیدا کردند و مجموعا بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشتند.

از دیگر پروژه‌های درحال ساخت توسط استاهلسکی می‌توان به ریبوتِ فیلمِ کالتِ کلاسیک Highlander، کار بر روی اسپین_آفِ جان ویک به‌نام Ballerina که قرار است توسط لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردانی شود و هم‌چنین ساخت فیلم اکشن_جناییِ Classified برای کمپانی New Line اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.