چاد استاهلسکی کارگردان فیلم Classified شد

11 March 2021 - 23:35

چاد استاهلسکی کارگردان فرنچایز محبوب جان ویک، قرار است در فیلم جدید Classified کارگردانی کند. بنا به گزارش شبکه خبری ددلاین چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) در این فیلم مهیج و اکشن در نقش کارگردان فعالیت خواهد کرد. استودیو New Line وظیفه انتشار فیلم را بر عهده دارد. استاهلسکی نیز با تیم ۸۷Eleven Entertainment خود شامل جیسون اسپیتز (Jason Spitz) و الکس یانگ (Alex Young) و همچنین ترور انگلسون (Trevor Engelson) از Underground Films این اثر را تولید خواهد کرد.

فیلم‌نامه این اثر توسط اندرو دویچمن (Andrew Deutschman) و جیسون پیگن (Jason Pagan) نوشته شده است. فیلم Classified ترکیبی از المان‌های مختلف دو فرنچایز Die Hard و Indiana Jones خواهد بود. اتفاقات فیلم درون یک پناهگاه زیر زمینی طبقه‌بندی شده جریان دارد. در داخل این مکان مخفی عتیقه‌هایی وجود دارد که به طور مخفیانه از دوران جنگ جهانی دوم باقی مانده‌اند، اما آن‌ها فقط تزئینی نیستند. معلوم می‌شود درون آن‌ها چیزهایی قدرتمندتر و خطرناک‌تر از تصورات هستند.

چاد استاهلسکی

استاهلسکی از زمان کارگردانی مشترک اولین فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ با دیوید لیچ (David Leitch) در فیلم‌های زیادی مشغول بوده است. او به عنوان کارگردان در دنباله فصل دوم و همچنین فصل سوم جان ویک فعالیت کرد. علاوه بر فرانچایز جان ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، استاهلسکی در فیلم Birds of Pray (پرندگان شکاری) در نقش کارگردان واحد دوم فعالیت داشت.

چاد استاهلسکی اخیرا نیز به عنوان کارگردان پروژه ریبوت فیلم Highlander که گمان می‌رود یک سه‌گانه سینمایی باشد، برگزیده شده است و انتظار می‌رود که به زودی مشغول ساخت فصل‌های چهارم و پنجم از سری John Wick می‌شود.

هنوز تاریخ اکران فیلم Classified به طور رسمی اعلام نشده است. در صورت دریافت اطلاعات جدید، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.