آغاز فیلم برداری فیلم جان ویک ۴ (عکس)

29 June 2021 - 19:06

شمیر اندرسون؛ بازیگر جدید فیلم مورد انتظار جان ویک ۴، با انتشار یک عکس، خبر از آغاز فیلم‌برداری این فیلم داد.

مجموعه جان ویک (John Wick) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی هزاره سوم بوده است که قسمت چهارم آن قرار است کمتر از ۱ سال دیگر، منتشر شود.

اکنون شمیر اندرسون (Shamier Anderson) که برای نخستین بار فرصت بازی در این مجموعه را به دست آورده، عکس زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و اعلام کرد که فیلم‌برداری چهارمین قسمت این مجموعه، آغاز شده است.

آغاز فیلم برداری فیلم جان ویک 4

در جان ویک ۴، کیانو ریوز (Keanu Reeves) به مانند سابق در نقش شخصیت اصلی فیلم بازی خواهد کرد و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) نیز به مانند هر سه قسمت قبلی، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

ایان مک‌شین (Ian McShane) به مانند قبل در این قسمت نیز حضور خواهد داشت و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) نیز اخیرا اعلام کرد که به مانند قسمت سوم، در این قسمت نیز حاضر خواهد بود.

همچنین به غیر از اندرسون، بازیگران دیگری چون هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) و دانی ین (Donnie Yen) نیز به عنوان بازیگران جدید این مجموعه، در این قسمت هنرنمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که جان ویک ۴ قرار است در ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) منتشر شود. در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از داستان این قسمت فیلم نداریم.

منبع: صفحه اینستاگرام شمیر اندرسون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.