رامی ملک و زوئی سالدانیا به فیلم بدون نام دیوید راسل پیوستند

13 January 2021 - 22:59
رمی ملک و زوئی سالدانیا

بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی رامی ملک (Rami Malek) به گروه بازیگران فیلم بدون نام دیوید او. راسل (David O. Russell) پیوست.

بازیگران از قبل معرفی شده کریستین بیل (Christian Bale)، مارگو رابی (Margot Robbie) و جان دیوید واشنگتن (John David Washington) هستند. خبرگذاری Deadline همجنین تایید کرد که زوئی سالدانیا (Zoe Saldana) نیز به تازگی به فیلم پیوسته چرا که تولید فیلم هنوز در جریان است. این فیلم بر اساس ایده خود راسل ساخته می‌شود و جزئیات طرح آن هنوز مخفی مانده است.

آرون میلکن (Arnon Milchan) به نمایندگی از کمپانی New Regency در کنار متیو بادمن (Matthew Budman) و آنتونی کاتاگاس (Anthony Katagas) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

ملک که به خاطر ایفای نقش فردی مرکوری در فیلم Bohemian Rhapsody برنده جایزه اسکار شد، نقش یک ابرشرور را در فیلم No Time to Die از سری فیلم‌های جیمز باند بازی می‌کند. او به زودی در کنار دنزل واشتنگتن (Denzel Washington) و جارید لتو (Jared Leto) در سریال درام The Little Things به کارگردانی جان لی هنکاک (John Lee Hancock) و تهیه‌شده توسط کمپانی برادران وارنر دیده خواهد شد. سریال The Little Things قرار است از ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) در استریمر HBO Max منتشر شود.

سالدانیا بعد از این پروژه قرار است بازی در نقش نیتری را در قسمت دوم فرنچایز Avatar تکرار کند. او همچنین قرار است به عنوان گومورا در قسمت سوم فرنچایز Guardians of the Galaxy از دیزنی و مارول بازگردد. او اخیرا به جنیفر گارنر (Jennifer Garner) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در پروژه The Adam از نتفلیکس و اسکای‌دنس پیوست.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.