Frozen 2 بیشترین آمار استریم در سال ۲۰۲۰ را کسب کرد

13 January 2021 - 23:32

انیمیشن Frozen 2، پرطرفدارترین فیلم سال ۲۰۲۰ بود و دد صدر لیستی قرار گرفت که تحت سلطه‌ی فیلم‌های دیزنی قرار داشت.

Frozen 2 پرمخاطب‌ترین فیلم استریمی سال ۲۰۲۰ بود. این فیلم با اکران در نوامبر ۲۰۱۹، مانند نسخه‌ی قبلی خود با موفقیت چشمگیری روبرو شد. Frozen 2 در گیشه‌ی جهانی نزدیک به ۱٫۵ میلیارد دلار فروش داشت و در این زمینه از فیلم اول پیشی گرفت. منتقدان نیز این اثر را به دلیل بهبود دادن نقاط قوت فیلم اول تحسین کردند. هنگامی که همه‌گیری ویروس کرونا در مارس ۲۰۲۰ آغاز شد، Frozen 2 برنامه‌‎ی اکران خود در سینماها را به پایان رسانده و منتظر نمایش در دیزنی پلاس بود.

این فیلم آمار بیشترین میزان استریم در سال ۲۰۲۰ را در اختیار دارد و Moana در رتبه‌ی دوم این لیست قرار گرفته است. Frozen 2 آمار ۱۴٫۹ میلیارد دقیقه استریم را به خود اختصاص داده و Moana آمار ۱۰٫۵ میلیارد دقیقه پخش را به ثبت رسانده است. دیزنی با در اختیار داشتن هفت فیلم از لیست ده فیلمی که بیشترین میزان استریم را داشته‌اند، مقتدرانه ظاهر شده است. دیزنی پلاس توانست به روشی خاص از نت‌فلیکس پیشی بگیرد. دیزنی پیش‌بینی می‌کرد که از آرشیو پربار آثارش برای این سرویس استفاده کند و وقتی دنیا با مشکل همه‌گیری مواجه شد، آن‌ها آثار بسیاری را در این سرویس منتشر کردند.

تعداد زیادی از استودیوها سعی کردند از همین روش استفاده کنند، در حالی که چندین فیلم در اوایل همه‌گیری منتشر شدند تا بتوانند با تغییر روش انتشار فیلم‌ها منطبق باشند، اما هیچ شرکتی نتوانست مانند دیزنی این کار را انجام دهد. به‌نظر می‌رسد دیزنی از این فرصت به خوبی استفاده کرده تا به وسیله‌ی محبوبیت Frozen 2 سرویس دیزنی پلاس را تبلیغ کند. Frozen و دنباله‌ی آن آمار استریم شگفت‌انگیزی داشتند و مطمئناً نمایش خانگی آن‌ها اهمیت زیادی داشت. دیزنی پلاس سالی را که برای بسیاری از مردم وحشتناک بود، برای خودش تبدیل به سالی کرد که خدمات مبتنی بر استریمینگ، به اوج قله‌اش می‌رسد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.