حضور مارشن من‌هانتر در فیلم Justice League Snyder Cut تأیید شد

14 January 2021 - 11:50
فیلم Justice League

هری لنیکس (Harry Lennix) تأیید کرده که در فیلم‌برداری‌های مجدد نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم Justice League به عنوان کاراکتر مارشن من‌هانتر حضور داشته است.

از زمان اکران فیلم Justice League در سینماها بیشتر از ۳ سال گذشته است، ولی فیلمی که مخاطبین در سینماها به تماشای آن پرداخته بودند، نسخه زک اسنایدر از این فیلم نبوده است. اکنون با به پایان رسیدن روند تولید فیلم Justice League Snyder Cut و پخش آن در شبکه اینترنتی HBO Max، تنها چند ماه فاصله داریم. نسخه جدید زک اسنایدر از فیلم Justice League، به صورت سریالی کوتاه در چهار قسمت توسط شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درخواهد آمد. همچنین او ادعا کرده که حدود ۲ و نیم ساعت از محتوای آن، کاملاً جدید بوده و تا به حال دیده نشده است.

قبل از انتشار خبر رسمی تولید فیلم Justice League Snyder Cut توسط زک اسنایدر، او اطلاعات زیادی را در رابطه با نسخه خود از این فیلم منتشر کرده بود. یکی از این اطلاعات که طرفداران را به شدت هیجان‌زده کرده بود، تأیید حضور کاراکتر مارشن من‌هانتر در این فیلم بوده است.

اکنون زک اسنایدر برنامه دارد تا با پخش این فیلم، تئوری مطرح شده طرفداران در رابطه با کاراکتر مارشن من‌هانتر را تأیید کند. در این تئوری، گفته شده که کاراکتر ژنرال سوانویک در فیلم‌های Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice، در تمام این مدت، یک بیگانه تغییر شکل‌دهنده بین‌کهکشانی بوده و همچنین جزء گروه لیگ عدالت نیز می‌باشد. با این حال، هری لنیکس هیچ‌وقت فرصت فیلم‌برداری صحنه در نظر گرفته شده برای خودش، پیش از خروج زک اسنایدر از فیلم Justice League در تاریخ می ۲۰۱۷ (اردیبهشت ماه ۱۳۹۶) را به دست نیاورده بود.

در مصاحبه جدید هری لنیکس با وب‌سایت کولایدر، از او پرسیده شد که آیا او در فیلم‌برداری‌های مجدد فیلم Justice League Snyder Cut که در اواخر سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده بود، حضور داشته یا خیر و این بازیگر نیز در پاسخ به این سؤال تأیید کرد که سرانجام او و زک اسنایدر فرصت فیلم‌برداری مجدد صحنه‌ای که کاراکتر مارشن من‌هانتر در آن حضور دارد را به دست آوردند و آن را با موفقیت فیلم‌برداری کردند. علاوه بر این، او در این مصاحبه گفت که من این صحنه را جلوی پرده سبز با حضور زک اسنایدر و خدمه ساخت این فیلم فیلم‌برداری کردم.

بر اساس صحبت‌های هری لنیکس، او خبر نداشته که رونمایی از کاراکترش، حتی قبل از ساختن فیلم Justice League قرار بوده اتفاق بیفتد. تأیید فیلم‌برداری صحنه هری لنیکس در این فیلم و در نهایت حضور کاراکتر مارشن من‌هانتر در آن، خبر تعجب‌آوری نیست. زک اسنایدر چندین بار حضور کاراکتر مارشن من‌هانتر را حتی قبل از اعلام ساخت فیلم Justice League برای شبکه HBO Max تأیید کرده بود.

همچنین او چندین بار از ظاهر اولیه کاراکتر مارشن من‌هانتر در قالب طرح‌هایی رونمایی کرده بود ولی با این حال ظاهر نهایی او مشخص نشده بود. کسانی که از همان ابتدا پیگیر اخبار مربوط به جنبش به وجود آمده جهت تولید نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League بوده‌اند، از چگونگی حضور کاراکتر مارشن من‌هانتر در این فیلم خبر داشته‌اند و اکنون این افراد می‌توانند با خیال راحت در زمان انتشار این فیلم به تماشای این صحنه بپردازند.

درست است که زک اسنایدر فقط از یک صحنه‌ای که کاراکتر مارشن من‌هانتر در فیلم Justice League حضور خواهد داشت رونمایی کرده، ولی با این حال امکان دارد که صحنه‌های دیگری نیز با حضور این کاراکتر در آن وجود داشته باشد. حتی اگر او در ابتدا، تنها یک صحنه را جهت حضور این کاراکتر در فیلم Justice League در نظر داشته، با فیلم‌برداری‌های مجددی که او برای این فیلم انجام داده، امکان حضور این کاراکتر در صحنه‌های دیگر این فیلم نیز به وجود آمده است.

همچنین پیش از این نیز مشخص شده که این کارگردان، صحنه جدیدی را با حضور کاراکترهای جوکر با نقش‌آفرینی جرد لتو (Jared Leto) و دث‌استروک با نقش‌آفرینی جو منگنیلو (Joe Manganiello) برای این فیلم فیلم‌برداری کرده است.

حضور کاراکتر مارشن من‌هانتر در این فیلم و رونمایی از ظاهر آن، قطعاً صحنه‌ای جذاب برای طرفداران خواهد بود ولی با این حال، شاید زک اسنایدر بتواند سرنخی از حضور این کاراکتر در پروژه‌های احتمالی آینده‌اش در دنیای گسترده DC را در این فیلم جای دهد. حتی اگر زک اسنایدر نیز موافقت کند، بعید به نظر می‌رسد که در این مقطع ادامه‌ای برای فیلم Justice League Snyder Cut ساخته شود ولی با این حال، هیچ دلیلی وجود نخواهد داشت که او در این فیلم، از آینده کاراکتر مارشن من‌هانتر در دنیای خلق شده فیلم‌هایش سرنخی را ارائه نکند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.