فیلم‌برداری صحنه‌های چارلی کاکس در فیلم Spider-Man 3 به پایان رسید

17 January 2021 - 12:54
Spider-Man 3

گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره سریال Daredevil، چارلی کاکس (Charlie Cox) به کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم Spider-Man 3 پایان داده است.

او پیش از این، در نقش مت مورداک ملقب به دردویل در سریال‌های دنیای سینمایی مارول در شبکه نتفلیکس حاضر شده بود که پس از پخش سه فصل از آن، این سریال کنسل شد و به کار خود پایان داد. از آن موقع تا به حال، در رابطه با بازگشت این کاراکتر به دنیای سینمای مارول بحث‌های بسیاری شده ولی با این حال احتمال بازگشت او بسیار بعید به نظر رسیده است. پیش از این، رئیس استودیوهای مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) از صحبت درباره بازگشت کاراکتر دردویل به پروژه‌های دنیای سینمایی مارول، حتی زمانی که حقوق مربوط به این کاراکتر دوباره در اختیار آن‌ها قرار گفته بود نیز پرهیز کرده است.

طرفداران این کاراکتر که امید بسیاری به بازگشت آن داشته‌اند، در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (شهریور ماه ۱۳۹۹) خبرهای امیدوارکننده‌ای را در این باره شنیدند. در این خبر گفته شده بود که کاراکتر دردویل با نقش‌آفرینی چارلی کاکس قرار است که در فیلم Spider-Man 3 دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. برنامه‌ریزی شده است که این فیلم شامل گروه بازیگری عظیمی باشد که این بازیگران نه تنها شامل کاراکترهای قبلی دنیای سینمایی مارول می‌باشند، بلکه برخی از آن‌ها نیز بازیگرهایی بوده‌اند که در فیلم‌های قبلی Spider-Man سونی حضور داشته‌اند.

تاکنون هیچ‌گونه خبر رسمی مبنی بر مشارکت چارلی کاکس در این پروژه اعلام نشده ولی حداقل گزارش‌ها حالی از آن است که او در این فیلم حضور خواهد داشت و اکنون گفته شده که کار فیلم‌برداری صحنه‌های او در این فیلم به پایان رسیده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت ComicBook، چارلی کاکس کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم Spider-Man 3 دنیای سینمایی مارول به اتمام رسانده است. جزییات منتشر شده در این باره بسیار کم بوده، بنابراین مشخص نیست که آیا او در نقش قبلی که در سریال‌های نتفلکیس بازی کرده در این فیلم حاضر شده یا نسخه متفاوت دیگری از این کاراکتر را نقش‌آفرینی کرده است چرا که به نظر می‌رسد موضوع فیلم Spider-Man 3 درباره مولتی ورس می‌باشد. مانند همیشه، این خبر را با کمی تردید در نظر بگیرید تا زمانی که منبعی رسمی، خبر حضور چارلی کاکس را در فیلم Spider-Man 3 تائید کند.

از این خبر واقعیت داشته باشد، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم چارلی کاکس دقیقاً چه نقشی را در این فیلم ایفا کرده است.

مشخص نیست که آیا نقش او تنها به حضور افتخاری در این فیلم محدود شده یا او نقش پررنگی را در کنار مرد عنکبوتی ایفا کرده است. در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home، مشخص شد که کاراکتر میستریو برای پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) به جهت قتل خود پاپوش دوخته‌ است که فیلم Spider-Man 3 حتی با حضور کاراکترهایی مانند دکتر استرنج و حضور احتمالی مرد عنکبوتی‌های قبلی سونی نیز، ظاهراً باید در مقطعی از داستانش به حل این موضوع بپردازد. احتمال دارد که پیتر پارکر جهت حل این موضوع به دنبال وکیل دادگستری بگردد و در این راه موفق به استخدام مت مورداک شود.

همچنین باید منتظر ماند و دید که آیا چارلی کاکس لباس کاراکتر دردویل را در این فیلم بر تن خواهد کرد یا تنها به عنوان مت مورداک در این فیلم حاضر خواهد شد. بعید به نظر می‌رسد که مارول اطلاعاتی را در این باره منتشر کند. اگر چارلی کاکس واقعاً در این فیلم حضور داشته باشد، احتمالاً خبر حضور او در این فیلم به عنوان سورپرایزی برای مخاطبان مخفی خواهد ماند. استودیوهای مارول همچنان هیچ‌گونه اظهار نظری را درباره حضور احتمالی این کاراکتر در فیلم Spider-Man 3 مطرح نکرده‌اند.

بسیاری از این موضوع آگاه بوده‌اند که سریال‌های مارولی شبکه نتفلیکس با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ارتباط نداشته‌اند. علیرغم اینکه داستان این پروژه‌ها در دنیایی یکسان تعریف شده، مقدار مختصری همپوشانی نیز در بین این پروژه‌ها وجود داشته و به نظر رسیده که پس از آن، هر کدام از آن‌ها راه خود را طی کرده‌اند.

اگر به راستی چارلی کاکس در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشد، مارول در مسیر مخالفی قدم برداشته و احتمال حضور کاراکترهای دیگر نتفلیکسی مارول از جمله جسیکا جونز با نقش‌آفرینی کریستن ریتر (Krysten Ritter) و لوک کیج با نقش‌آفرینی مایک کولتر (Mike Colter) نیز در فیلم‌های آینده‌شان به وجود خواهد آمد. علاوه بر این، کوین فایگی نیز احتمال احیا کردن سریال‌های نتفلیکسی مارول را در آینده رد نکرده است. باز هم تأکید می‌کنیم که خبر منتشر شده در این باره تائید نشده است. طرفداران فعلاً نباید بیش از اندازه هیجان‌زده شوند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.