تریلر فیلم The United States Vs. Billie Holiday منتشر شد

20 January 2021 - 11:09
فیلم The United States Vs. Billie Holiday

شبکه Hulu روز دوشنبه تایید کرد که به امتیاز فیلم The United States vs. Billie Holiday دست یافته است.

این فیلم ساخته لی دنیلز (Lee Daniels) با بازی آندرا دی (Andra Day) در نقش افسانه جاز معروف یعنی بیلی هالیدی (Billie Holiday) می‌باشد. همان‌طور که ماه گذشته خبرگذاری Deadline اطلاع داد: این استریمر طی مزایده‌ای که توسط کمپانی پارامونت برگزار شد به حق پخش فیلم در ایالات متحده آمریکا دست یافت و قرار بر این شد که برای حفظ مشمولیت فیلم در فصل جوایز آن را در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند) منتشر کند. Hulu این تاریخ انتشار را نگه داشته است و امروز نیز یک تریلر از آن منتشر کرد.

این تریلر اولین تصاویر از صحنه‌های فیلم‌برداری شده اولیه این فیلم را از دی در نقش هالیدی نشان می‌دهد. فیلم‌نامه این فیلم توسط سوزان لوری پارکز (Suzan-Lori Parks) نوشته شده است که داستان را در سال ۱۹۴۰ در نیویورک آغاز می‌کند؛ زمانی که دولت فدرال هالیدی را در تلاش برای تشدید و نژادی کردن جنگ با مواد مخدر هدف قرار داد، در نهایت با هدف قرار دادن توقف وی از خواندن قطعه بحث‌برانگیز Strange Fruit ماجرا خاتمه می‌یابد. سرکشی هالیدی از طریق موسیقی به آغاز جنبش حقوق مدنی کمک کرد.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به تروانته رودز (Trevante Rhodes)، ناتاشا لیون (Natasha Lyonne)، گرت هدلند (Garrett Hedlund)، میس لارنس (Miss Lawrence)، راب مورگان (Rob Morgan)، داوین جوی رندالف (Da’Vine Joy Randolph)، ایوان راس (Evan Ross)، تایلر جیمز ویلیامز (Tyler James Williams)، تون بل (Tone Bell) و اریک لاری هاروی (Erik LaRay Harvey) اشاره کرد.

کمپانی Sierra/Affinity همچنان به مدیریت فروش بین‌المللی این فیلم به تهیه‌کنندگی کمپانی‌های New Slate Ventures، Lee Daniels Entertainment و Roth Kirschenbaum Films ادامه می‌دهد.

تهیه‌کنندگان این فیلم جردن فاج (Jordan Fudge)، دنیلز، پاملا اوس ویلیامز (Pamela Oas Williams)، تاکر تولی (Tucker Tooley)، جو راث (Joe Roth) و جف کرشنباوم (Jeff Kirschenbaum) به نمایندگی از کمپانی‌های مذکور هستند. هیلاری شور (Hilary Shor)، جرمی الن (Jeremy Allen)، پتی لانگ (Patty Long)، یوهان هاری (Johann Hari)، کاسیان الوز (Cassian Elwes)، مارک بامبک (Mark Bomback) و دنیس استراتون (Dennis Stratton) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

تریلر فیلم The United States vs. Billie Holiday را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر شما شاهد پوستر جدید این فیلم می‌باشید.

فیلم The United States Vs. Billie Holiday

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.