نتفلیکس حقوق ساخت فیلم Heart Of Stone را به دست آورد

20 January 2021 - 11:49
فیلم Heart of Stone

کمپانی Netflix در مزایده جهانی مربوط به فروش حق ساخت فیلم Heart of Stone بر رقیبان خود غالب شد و توانست حقوق ساخت مربوط به این فیلم هیجان‌انگیز و جاسوسی را از آن خود کند. فیلم Heart Of Stone توسط کمپانی Skydance Media توسعه داده شده و گل گدوت (Gal Gadot) نیز جهت ایفای نقش در آن، استخدام شده است.

تام هارپر (Tom Harper) که پیش از این در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌هایی نظیر The Aeronauts و Wild Rose را بر عهده داشته، قرار است که به عنوان کارگردان این فیلم در ساخت آن نقش داشته باشد. فیلم Heart of Stone قرار است که آغازکننده فرنچایزی با محوریت زنان و با صحنه‌های اکشن و مقیاسی در حد و اندازه‌های سری فیلم‌هایی مانند جمیز باند و Mission: Impossible باشد.

فیلم Heart of Stone، دومین فیلم بزرگی است که کمپانی Skydance Media در این هفته حقوق ساختش را به شبکه‌های استریمی فروخته است. پیش از به مزایده گذاشتن فیلم Heart Of Stone نیز، کمپانی Amazon حقوق ساخت مربوط به فیلم The Tomorrow War با نقش‌آفرینی کریس پرت (Chris Pratt) را در این هفته از آن‌ها خریداری کرده بود.

با برنده شدن این مزایده و خرید حق پخش فیلم Heart of Stone، گل گدوت بار دیگر با کمپانی نتفلیکس همکاری خواهد کرد. جدیدترین فیلم این بازیگر Wonder Woman 1984 نام دارد که به تازگی توسط کمپانی WarnerMedia به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها به نمایش گذاشته شده است. جدیدترین فیلم آینده او که قرار است در شبکه نتفلیکس پخش شود نیز فیلم بزرگ Red Notice نام دارد که بازیگرانی از جمله دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds)‌ در کنار او در این فیلم کارگردانی شده توسط راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وب‌سایت ددلاین برای اولین بار خبر توسعه این فیلم توسط کمپانی Skydance Media را در ماه دسامبر سال پیش اعلام کرده بود. پیش از این نیز،‌ دیوید الیسون (David Ellison) و تیمی از این کمپانی، قراردادی ۸ رقمی را با گل گدوت جهت ایفای نقش در فیلم Heart of Stone امضا کرده‌ بودند.

فیلم‌نامه این فیلم را گرگ روکا (Greg Rucka) و آلیسون شرودر (Allison Schroeder) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. گرگ روکا پیش از این در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Old Guard نتفلیکس را بر عهده داشته و آلیسون شرودر نیز برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم Hidden Figures نامزد جایزه آکادمی اسکار شده بود.

تولیدکنندگان فیلم Heart of Stone شامل دیوید الیسون از کمپانی Skydance Media، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرینجر (Don Granger) به همراه گل گدوت و شرکایش از کمپانی Pilot Wave production با نام‌های جارون ورسانو (Jaron Varsano)، بانی کورتیس (Bonnie Curtis) و جولی لین (Julie Lynn) می‌باشند.

از کارهای جدید گل گدوت که قرار است امسال به نمایش گذاشته شوند (با فرض اینکه شرایط به وجود آمده توسط ویروس کرونا باعث تأخیر خوردن یکی از این فیلم‌ها و انتقال تاریخ اکرانشان به سال بعد نشود) می‌توان فیلم Death on the Nile کمپانی ۲۰th Century Studios با کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) و همچنین فیلم Red Notice کمپانی نتفلیکس را نام برد. از دیگر فیلم‌های آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم تاریخی Cleopatra با کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) اشاره کرد که فیلم‌نامه این فیلم قرار است توسط لائتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) بر اساس داستانی نوشته شده توسط گل گدوت به قلم درآید. پیش از این نیز، کمپانی Paramount حقوق ساخت مربوط به این فیلم را با برنده شدن در مزایده‌ای داغ به دست آورده بود.

به غیر از فیلم‌های The Aeronauts و Wild Rose، از دیگر پروژه‌های کارگردانی شده توسط تام هارپر می‌توان سریال کوتاه شبکه BBC با نام War & Peace به همراه سریال‌های دیگر از جمله Peaky Blinders ،Misfits و This Is England ’۸۶ را نام برد. علاوه بر این‌ها، او وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (یک قسمت مستقل از مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد) سریال The Son شبکه AMC را نیز بر عهده داشته است.

فیلم‌های آینده کمپانی Skydance Media با همکاری کمپانی پارامونت شامل فیلم Top Gun: Maverick با نقش‌آفرینی تام کروز (Tom Cruise)، فیلم Without Remorse با نقش‌آفرینی مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan)، فیلم Snake Eyes، هفتمین و هشتمین سری از فیلم‌های Mission: Impossible با کارگردانی کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) می‌باشند. پیش از این نیز، کمپانی Skydance Media با همکاری کمپانی نتفلیکس فیلم‌های The Old Guard و ۶ Underground را تولید کرده بودند و جدیدترین همکاری این دو کمپانی نیز فیلم The Adam Project با کارگردانی شاون لوی (Shawn Levy) و با نقش‌آفرینی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) می‌باشد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.