بعد از Deadpool احتمال ساخت فیلم برای کدام کارکترهای مارول وجود دارد

22 January 2021 - 23:22

به زودی فیلمی با رده سنی بزرگسالان برای کاراکتر Deadpool در دنیای سینمایی مارول ساخته خواهد شد.

طبق اعلام کوین فایگی فیلم Deadpool 3 در دنیای سینمایی مارول ساخته خواهد شد و رده سنی بزرگسالان را دریافت خواهد کرد. ساخت فیلم با رده سنی بزرگسالان برای کاراکترهای پیشین مارول بعید به نظر می‌رسد اما کاراکترهای دیگری می‌توانند هنگام ورود به دنیای سینمایی مارول با فیلمی با رده سنی بزرگسالان عملکرد خوبی داشته باشند. همین‌طور یک کاراکتر وجود دارد که دیزنی و مارول می‌توانند برای این کاراکتر استثنا قائل شوند و این کارکترها نیز لایق فیلمی با رده سنی بزرگسالان می‌باشند:

Wolverine

Wolverine

بعد از موفقیت فوق‌العاده فیلم Logan، فیلمی با رده سنی بزرگسالان برای شخصیت Wolverine گزینه راحتی به‌نظر می‌رسد. سبک مبارزه غریزی Wolverine، وی را وارد دسته داستان‌های رده سنی بزرگسالان خواهد کرد. درحالی‌که داستان شخصیت Wolverine بدون رده سنی بزرگسالان اتفاق افتاده است، بازگشت این کاراکتر پس از تغییر کامل شخصیتی این کاراکتر در فیلم Logan دشوار خواهد بود.

یک فیلم با رده سنی بزرگسالان از کاراکتر Wolverine در دنیای سینمایی مارول می‌تواند توانایی بهبود یافتن فوق سریع این کاراکتر را به نمایش بگذارد و این شخصیت را در وحشیانه‌ترین حالت خود به نمایش بکشد. علاوه بر این اگر پروسه ساخت سلاح اکس در دنیای سینمایی مارول از سر گرفته شود، بینندگان می‌توانند شاهد آزمایش‌های دردناک و آزاردهنده باشند، چیزی که کاملاً برعکس اتفاقاتی که برای کاپیتان آمریکا افتاد، خواهد بود.

Blade

Blade

به علاوه Deadpool و Wolverine، کاراکتر Blade یکی دیگر از شخصیت‌های مارول بوده است که یک فیلم موفق با رده بندی سنی بزرگسالان داشته است و با برنامه‌های موجود برای وارد شدن به دنیای سینمایی مارول، ممکن است فیلم بعدی این کاراکتر نیز با رده سنی بزرگسالان منتشر شود.

سری Blade شامل قطع عضو و خشونت با سلاح سرد زیادی بوده است. زمان برگشت شخصیت Blade در دنیای سینمایی مارول می‌تواند زمان به نمایش گذاشتن وحشت‌های خون‌آشام‌ها در دنیای مارول باشد و همین‌طور ممکن است کاراکترهای هیولایی دیگری مانند گرگینه‌ها در این فیلم حضور داشته باشند.

Ghost Rider

Ghost Rider

درحالی‌که شخصیت Ghost Rider می‌تواند در خارج از رده سنی بزرگسالان نیز حضور داشته باشد، ممکن است نمایش دید استودیوی مارول از جهنم و نابودی ابدی بدون استفاده از خشونت و خونریزی مشکل باشد. شخصیت Ghost Rider در فیلمی با رده بندی سنی پایین‌تر از بزرگسالان باید سانسور شود. فیلم Ghost Rider باید بیشتر مشابه فیلم Hellraiser باشد، کامل شده با انسان‌های فاسد و شیطان‌های نفرت‌انگیز.

فیلم Ghost Rider می‌تواند شامل صحنه‌های مبارزات خشونت‌آمیزتری باشد. خشن بودن این شخصیت و این حقیقت که قدرت خود را از آتش جهنم گرفته است می‌تواند این کاراکتر را از یک ابرقهرمان به شخصیتی ترسناک تبدیل کند.

Moon Knight

Moon Knight

اگر شخصیت Moon Knight با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، از سرویس دیزنی پلاس وارد فیلم شود باید فیلمی با رده سنی بزرگسالان و خشن این کار را انجام دهد. Moon Knight قادر به انجام اعمال به شدت خشونت آمیز بر کسانی که علیه او مقاومت می‌کنند، بوده است.

وضعیت روانی Moon Knight موضوعی است که باید در یک فیلم با رده سنی بزرگسالان به نمایش گذاشته شود. در کتاب‌های مصور این کاراکتر درباره ملاقات با خدایی با نام هونشو (Khonshu) متوهم بوده است و مارول باید این موضوع را به نمایش بگذارد. فیلم با رده سنی بزرگسالان به این معنی خواهد بود که فیلم‌سازان برای به نمایش گذاشتن خدا و یا درگیری Moon Knight با سلامت روانی محدود نخواهند بود.

The Hood

Hood

پارکر رابینسون ملقب به the Hood منفورترین فرد این لیست بوده است. این کاراکتر که توسط خط Marvel MAX، همان خطی که محتوی رده سنی بزرگسالان برای Blade, Wolverine, The Punisher و تعداد زیادی دیگر از کاراکترها را معرفی کرده، معرفی شده است. The Hood قدرت خود را پس از دزدیدن ردایی که متعلق به شیطانی که قدرت خود را از دورمامو می‌گرفته، به دست آورده است.

The Hood یک آنتاگونیست بوده است که در تلاش برای رسیدن به رویای خود یعنی تبدیل شدن به یک ابرشرور می‌باشد. این موضوع این شخصیت را به کاراکتر منحصر به فردی تبدیل کرده است.

Bonus: The Immortal Hulk

The Hulk

هالک یکی از قهرمانان ثابت شده دنیای سینمایی مارول بوده و در فیلم‌های خانوادگی زیادی حضور داشته است. گرچه فیلمی که با اقتباس از وقایع The Immortal Hulk ساخته شود فوق‌العاده دیدنی خواهد بود. کتاب‌های مصور درباره جاودانگی هالک بوده است و همین‌طور وضعیت روانی بروس بنر را به نمایش خواهد گذاشت.

تماشای The Immortal Hulk در سینما به شدت فوق‌العاده خواهد بود ولی ممکن است متقاعد کردن دیزنی برای تبدیل کردن یکی از بزرگترین نمادهای خود به یکی از بزرگترین منابع ترس خود، مشکل باشد.

منبع : CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.