رابرت دنیرو در فیلم The Formula نت‌فلیکس حضور خواهد یافت

27 January 2021 - 01:14

جرارد مک موری کارگردان فیلم Burning Sands قرار است فیلم درام جنایی به نام The Formula را کارگردانی کند.

جان بویگا، بازیگر سری جنگ ستارگان و رابرت دنیرو برای بازی در درام زندگی‌نامه‌ی اعجوبه‌ی مسابقه اتومبیل‌رانی، مربوط به نت‌فلیکس به پرو‌ژه‌ی The Formula پیوستند. جرارد مک موری فیلم را در مورد اعجوبه‌ی اتومبیل‌رانی فرمول یک کارگردانی خواهد کرد که برای نجات خانواده‌اش به راننده فراری تبدیل می‌شود. مک موری فیلم را از طریق استودیوی فیلم‌سازی خودش یعنی Buppie Productions می‌سازد. کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده‌ی او است. جین روزنتال، دنیرو و بری ولش نیز به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهند داشت.

بازیگر بریتانیایی بویگا با بازی در نقش موسی در فیلم علمی تخیلی Attack the Block در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش فین در سری جنگ ستارگان شناخته شده است. وی اخیراً در سریال Small Axe استیو مک کوئین بازی کرده است.

دنیرو، که توسط CAA مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد، در فیلم The Irishman از مارتین اسکورسیزی، سابقه‌ی همکاری با نت‌فلیکس را داشته است. از جمله آثار مک موری می توان به تهیه‌کنندگی Fruitvale Station و کارگردانی The First Purge و Replay و یک قسمت از Twilight Zone اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.