فیلم انیمیشنی Rumble کمپانی پارامونت تأخیر خورد

28 January 2021 - 13:58
انیمیشن Rumble

فیلم انیمیشنی کمپانی Paramount Pictures و استودیو فیلم‌سازی WWE Studios با نام Rumble، جدیدترین فیلمی می‌باشد که تاریخ پخشش به علت همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت حال حاضر سینماها و تعطیلی بسیاری از آن‌ها، به زمان دیگری موکول شده است.

این فیلم انیمیشنی در ابتدا قرار بوده که در تاریخ ۱۴ مارس امسال (۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی اکنون به علت وضعیت حال حاضر به وجود آمده توسط ویروس کرونا، تاریخ اکرانش به ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰) منتقل شده است.

از صداپیشگان حاضر در این انیمیشن می‌توان به ویل آرنت (Will Arnett)، تری کروس (Terry Crews) و ستاره فیلم Blockers با نام گرالداین ویسونافن به همراه صداپیشگان دیگری از جمله تونی دنزا (Tony Danza)، استیون ای. اسمیت (Stephen A. Smith)، جیمی تاترو (Jimmy Tatro)، بن شوارتز (Ben Schwartz) و گوینده بوکس مشهور با نام مایکل بافر (Michael Buffer) و همچنین ستاره‌های WWE با نام‌های بکی لینچ (Becky Lynch) و رومن رینز (Roman Reigns) اشاره کرد.

داستان فیلم انیمیشنی Rumble در دنیای جریان دارد که کشتی هیولاها با یکدیگر، ورزشی جهانی بوده و آن‌ها ابرستاره‌های ورزشی به حساب می‌آیند.

این انیمیشن را کمپانی پارامونت و استودیوهای WWE با همکاری کمپانی Family Films Productions تولید کرده‌اند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.