تریلر آخرین فصل سریال Brooklyn Nine-Nine منتشر شد

21 May 2021 - 12:44
Brooklyn Nine-Nine

شبکه NBC، علاوه بر رونمایی کردن از تریلر فصل پایانی سیت‌کام کمدی و پلیسی «بروکلین نه-نه»، تاریخ پخش آن را نیز مشخص کرده است.

این سریال قرار است در ماه اوت در این شبکه به نمایش گذاشته شود. با وجود این‌که طرفداران این سریال برای تماشای فصل پایانی آن بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌باشند ولی در عین حال نیز از به اتمام رسیدن این سریال، پس از این فصل ناراحت هستند.

تریلری که شبکه NBC از سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine منتشر کرده، ویدیو مونتاژ شده‌ای از بهترین صحنه‌های این سیت‌کام و مهم‌ترین دستاورد‌های به‌یادماندنی آن در مدت زمان پخش این پروژه در این شبکه می‌باشد. از زمان به نمایش درآمدن فصل اول این سیت‌کام در شبکه NBC حدود هشت سال سپری شده است و در طول این هشت سال، این سیت‌کام به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده ولی اکنون پس از به نمایش درآمدن فصل پایانی آن در ماه اوت، باید با این سیت‌کام بسیار پرطرفدار و محبوب خداحافظی کرد.

در ابتدای تریلر به نمایش درآمده از سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine، می‌توان شاهد مصاحبه گروه بازیگری این سریال از جمله ملیسا فومرو (Melissa Fumero)، آندره بروگر (Andre Braugher) و تری کروس (Terry Crews) و شنیدن تجربه‌های این بازیگرها در این سیت‌کام و تأثیر این پروژه بر روی زندگی‌شان بود.

ملیسا فومرو که در نقش گروهبانی با نام امی سانتیاگو در این سیت‌کام به ایفای نقش پرداخته در این مصاحبه گفته است که سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine زندگی او را تغییر داده است، جمله‌ای که بسیاری از طرفداران این سیت‌کام با آن موافق خواهند بود. آندره بروگر بازیگر نقش کاپیتان ریموند هولت نیز، از این پروژه به عنوان تجربه‌ای باورنکردنی (در زندگی‌اش) نام برده و تری کروس نیز که در نقش ستوانی با نام تری جفورد در این سیت‌کام به ایفای نقش پرداخته، با نگاه مستقیم به دوربین گفته است که نقش‌آفرینی در این سیت‌کام برای او بسیار سرگرم کننده‌ بوده است.

امیدواریم که در فصل هشتم و پایانی این سیت‌کام محبوب شاهد به نمایش گذاشته شدن قسمت‌های جالبی باشیم.

قسمت اول از فصل پایانی سریال Brooklyn Nine-Nine قرار است در تاریخ ۱۲ اوت امسال (۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه NBC به نمایش گذاشته شود و سپس قسمت‌های بعدی آن نیز به صورت هفتگی پس از این تاریخ در این شبکه منتشر خواهد شد. فصل پایانی این سیت‌کام حاوی ده قسمت می‌باشد.

تریلر به نمایش درآمده از فصل پایانی این سیت‌کام را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.