تاریخ پخش آخرین فصل سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine مشخص شد

15 May 2021 - 13:24
Brooklyn Nine-Nine

هشتمین و آخرین فصل از سیت‌کام «بروکلین نه-نه» قرار است در ماه اوت امسال در شبکه NBC به نمایش گذاشته شود.

فصل هشتم این سیت‌کام مورد انتظار و محبوب حاوی ده قسمت خواهد بود و درست پس از پایان بازی‌های المپیک تابستانی امسال توکیو پخش خواهد شد. بازی‌های المپیک تابستانی توکیو از تاریخ ۲۳ ژوئیه امسال (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) آغاز خواهند شد و تا تاریخ ۳ اوت (۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰) نیز ادامه خواهند داشت. با این حال اگر کشور ژاپن مراسم المپیک امسال را به جهت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط حال حاضر جهان لغو کند، امکان دارد شبکه NBC نیز مجبور شود که تاریخ پخش این سریال را به زمانی دیگر موکول کند.

فصل اول سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine در پاییز سال ۲۰۱۳ در شبکه Fox پخش شده است. سپس این شبکه پس از به نمایش گذاشتن پنج فصل از این سیت‌کام، آن را کنسل کرد و پس از آن، شبکه NBC نیز با خریداری کردن حق پخش آن، ادامه این سیت‌کام بسیار محبوب را تولید کرد. خبر تمدید شدن این سریال برای فصل هشتم نیز، چندین ماه قبل از به نمایش گذاشته شدن فصل هفتم آن در شبکه NBC اعلام شده است.

از بازیگران بسیار خنده‌داری که در این سیت‌کام به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به اندی سمبرگ (Andy Samberg)، آندره بروگر (Andre Braugher)، تری کروز (Terry Crews)، استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz)، ملیسا فومرو (Melissa Fumero)، دیرک بلوکر (Dirk Blocker)، جوئل مک‌کینن میلر (Joel McKinnon Miller) و جو لو ترولیو (Joe Lo Truglio) اشاره کرد.

اندی سمبرگ در نقش کارآگاهی با رفتار اغلب کودکانه با نام جیک پرالتا و آندره بروگر نیز در نقش فرمانده او با نام ریموند هولت در این سیت‌کام نقش‌آفرینی کرده‌اند. تری کروز نیز در نقش گروهبانی با نام تری جفورد به همراه استفانی بیاتریز در نقش کارآگاهی با نام روزا دیاز و ملیسا فومرو در نقش کارآگاهی عصبی و دوست‌داشتنی با نام امی سانتیاگو در این سیت‌کام ظاهر شده‌اند. دیرک بلوکر، جوئل مک‌کینن میلر و جو لو ترولیو نیز از همان فصل ابتدایی این سیت‌‌کام تا به حال در آن حضور داشته‌اند.

با وجود این‌که فصل هشتم این سیت‌کام، برای پخش پس از بازی‌های المپیک تابستانی امسال توکیو برنامه‌ریزی شده ولی مدیرعامل بخش تلویزیون و شبکه‌های استریمی کمپانی NBCUniversal با نام فرانسیس برویک (Frances Berwick) به‌تازگی اعلام کرده که اگر مراسم المپیک امسال (به علت همه‌گیری ویروس کرونا) لغو شود، آن‌ها نیز در برنامه زمانی پخش فصل هشتم این سیت‌کام تغییراتی را ایجاد خواهند کرد.

با این حال، اگر مراسم المپیک امسال با موفقیت اجرا شود، فصل هشتم این سیت‌کام نیز پس از پایان این بازی‌ها در شبکه NBC به نمایش گذاشته خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد مخاطبان عظیمی نیز برای تماشای فصل پایانی‌اش به این شبکه خواهند آمد.

در حال حاضر فصل‌های پیشین سیت‌کام Brooklyn Nine-Nine را می‌توان در شبکه‌های اینترنتی Hulu ،Peacock یا Sling TV تماشا کرد. علاوه بر این، هر یک از قسمت‌های این سیت‌کام را نیز می‌توان با هزینه ۱.۹۹ دلاری در یوتیوب، iTunes و Google Play خریداری کرد. همانطور که گفته شد فصل نهم این سریال پس از پایان بازی‌های المپیک امسال در ماه اوت (مرداد ماه ۱۳۹۹) در شبکه NBC پخش خواهد شد.

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.