ساخت نسخه جدیدی از سریال Law and Order تایید شد

5 May 2021 - 13:40

بنا به اعلام پایگاه خبری ورایتی، نسخه جدید «Law and Order» (نظم و قانون) در شبکه NBC ساخته می‌شود. نسخه جدید این فرانچایز For the Defense (برای دفاع) نام دارد و در مورد یک شرکت دفاعی جنایی می‌باشد. این سریال هر هفته با ارائه داستان اخلاقی معاصر، وکلا را همراه با سیستم عدالت کیفری زیر ذره بین قرار می‌دهد.

خالق این نسخه از سریال نظم و قانون همانند نسخه‌های قبلی، دیک وولف (Dick Wolf) می‌باشد. کارول مندلسون (Carol Mendelsohn) نویسنده کهنه‌کار فرانچایز CSI قرار است به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت کند. علاوه بر او، خود وولف به همراه آرتور فورنی (Arthur Forney) و پیتر یانکوفسکی (Peter Jankowski) از Wolf Entertainment و جولی ویتز (Julie Weitz) از Carol Mendelsohn Productions تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. یونویرسال تلویژن در کنار Wolf Entertainment بر این پروژه نظارت خواهند کرد.

وولف اعلام کرد:

این نمایش جدید شخصاً برای من هیجان انگیز است. ما ۳۰ سال گذشته را بر روی نمایش‌هایی تمرکز کردیم که بیشتر نقش تهاجمی داشتند. اما اکنون بر روی دفاع متمرکز خواهد بود و انجام این کار با کارول افتخار و فرصتی برای هر دو ما برای ساخت نمایشی است که قبلاً تولید نشده است.

مندلسون بیشتر به خاطر خلق فرانچایز «CSI» در شبکه CBS شناخته شده است. این نمایش به یک موفقیت جهانی دست یافت. او همچنین در نسخه‌های بعدی این فرانچایز نیز حضور داشته است.

لیزا کاتز (Lisa Katz)، رئیس برنامه‌نویسی NBCUniversal TV و Streaming در مورد نسخه جدید نظم و قانون گفت:

ما برای ارائه فصل جدید «نظم و قانون» به مخاطبان که سیستم عدالت کیفری را از زاویه دیگری بررسی خواهد کرد بسار مشتاق هستیم. از رویکرد تأمل برانگیز دیک وولف و همچنین همکاری او با کارول مندلسون که مدتهاست مشتاق ساخت یک سریال با او هستیم هیجان‌زده هستیم.

Law & Order از زمان پخش اولین سریال این فرانچایز در سال ۱۹۹۰ سنگ بنای شبکه NBC بوده است. در حال حاضر دو نمایش از این فرانچایز از شبکه NBC در حال پخش است- یکی Law & Order: SVU، که برای سه فصل دیگر تمدید شد و دیگری Law & Order: Organized Crime است. تا به امروز هفت عنوان از «نظم و قانون» منتشر شده است که نسخه For Defense هشتمین نمایش خواهد بود. لازم به ذکر است مجموعه دیگری با عنوان Law & Order: Hate Crimes همچنان در دست ساخت است.

 Variety :منبع

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.