شیلین وودلی سرانجام درباره نامزدش لب به صحبت گشود

28 February 2021 - 13:08
Shailene Woodley

در اوایل این ماه بود که بازیکن خط حمله تیم فوتبال آمریکایی Green Bay Packers با نام آرون راجرز (Aaron Rodgers)، در حین دریافت جایزه باارزش‌ترین بازیکن NFL (لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی بزرگسالان) در مراسم NFL honors، اعلام کرد که او نامزد کرده است.

مدتی پس از آن، رسانه‌های خبری گزارش دادند که نامزد او بازیگر مشهوری با نام شیلین وودلی (Shailene Woodley) می‌باشد که این خبر حتی ناظران هالیوودی را نیز متعجب کرده بود چرا که حتی آن‌ها نیز خبر نداشته‌اند که این دو نفر با یکدیگر رابطه دارند.

این بازیگر جدیداً به عنوان میهمان در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه شبکه NBC با نام Tonight Show حاضر شده است و مجری این برنامه جیمی فلن (Jimmy Fallon) نیز در رابطه با نامزدی‌اش از او سؤال‌های متعددی را پرسیده است که می‌توان صحبت‌های او در این باره را در ادامه خواند.

شیلین وودلی در این برنامه گفت:

بله ما نامزد کرده‌ایم ولی همان‌طور که می‌دانید، برای ما (این خبر)، خبری تازه نیست بنابراین (از نظر ما منتشر شدن این خبر اکنون) خنده‌دار است. همه در حال حاضر (با شنیدن این خبر)‌ جا خورد‌ه‌اند ولی با این حال این خبر برای ما (خبر تازه‌ای نبوده) و مانند این بوده که … بله ما مدتی است که نامزد کرده‌ایم.

این بازیگر را می‌توان در حال حاضر در فیلم کمپانی STXfilms با نام The Mauritanian که به‌تازگی در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته شده است مشاهده کرد.

او در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با نامزد شدنش با ستاره تیم فوتبال آمریکایی Green Bay Packers گفت:

من او را به عنوان بازیکن فوتبال (آمریکایی) نمی‌شناسم.

او در ادامه گفت که تا قبل از قرار گذاشتنش با آرون راجرز، هیچ مسابقه فوتبالی را تماشا نکرده است. سپس گفت:

من او را به عنوان بچه مثبتی می‌شناسم که می‌خواهد میزبان برنامه Jeopardy (مسابقه‌ا‌ی تلویزیونی در آمریکا) باشد. من او را به عنوان شخصیت (این‌چنینی) می‌شناسم. حالا از قضا نیز او در مسابقات ورزشی (فوتبال آمریکایی) خیلی خوب است.

سپس او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که دوستانش مدام تلاش می‌کردند که او ویدیویی را از صحنه‌های برجسته‌ این بازیکن در بازی‌های فوتبال آمریکایی در یوتیوب تماشا کند. با وجود این‌که او در زمان ملاقاتش با این بازیکن خبر داشته که او برای امرار معاش خود فوتبال بازی می‌کند ولی با این حال از حرفه کاری‌اش اطلاعاتی نداشته است و او هنوز هم در هیچ مسابقه فوتبالی (اخیراً نیز به علت همه‌گیری ویروس کرونا)‌ تا به حال حضور نداشته است.

او در این باره گفت:

من هنوز هم هیچ مسابقه فوتبالی را از نزدیک ندیده‌ام چرا که ما در دورانی (همه‌گیری ویروس کرونا) ملاقات کرده‌ایم که تمام استودیو‌های فوتبالی که او در آن‌ها مسابقه می‌داده بسته بوده‌اند؛ بنابراین من هنوز موفق نشده‌ام که به تماشای مسابقه فوتبالی (از نزدیک) بروم.

با وجود این‌که این بازیگر در میان صحبت‌هایش حمایت خود را نسبت به آرون راجرز و حرفه کاری‌اش نشان داده است و او را انسانی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز خوانده ولی با این حال برای خود او نیز تعجب‌آور بوده که او در انتها با شخصی در این حرفه کاری نامزد کرده است.

او در این باره گفت:

من هیچ‌وقت فکر نمی‌کرده‌ام که با کسی نامزد کنم که برای امرار معاشش توپ پرتاب ‌کند. زمانی که من بچه بوده‌ام حتی فکرش را هم نمی‌کردم که وقتی بزرگ شوم با کسی ازدواج خواهم کرد که توپ پرتاب کند. ولی با این اوصاف او در این کار خود بسیار ماهر است.

شیلین وودلی در نهایت در پایان صحبت‌هایش در رابطه با نحوه برخور‌د سگ خود با نامزدش نیز گفت:

زمانی که من برای اولین بار با او ملاقات کردم، سگم من را کنار زد و فکر کنم پیش خودش می‌گفت که اگر با این مرد قرار نگذاری، من تو را به عنوان صاحب خود نمی‌شناسم، چون که سه متری که من با تو توپ بازی می‌کنم در مقایسه با ماراتونی که می‌توانم با او بدوم قابل مقایسه نیست.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.