تریلر فیلم The Last Letter From Your Lover منتشر شد

5 May 2021 - 13:04
The Last Letter From Your Lover

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی از تریلر فیلم آینده خود با عنوان «آخرین نامه از معشوقه شما» رونمایی کرده است.

با توجه به تریلر منتشر شده از این فیلم، به نظر می‌رسد که این پروژه، هم فیلمی رمانتیک و هم فیلمی اسرارآمیز باشد. داستان این فیلم بر روی روزنامه‌نگار جوان و جاه‌طلبی با نام الی هاورث تمرکز دارد که در حال تلاش است تا تکه‌هایی از داستان زوجی که رابطه عاشقانه‌ و‌ ممنوعی در دهه ۱۹۶۰ داشته‌اند را کنار یکدیگر قرار دهد. این زوج جنیفر استرلینگ و آنتونی اوهار نام دارند. از طریق نامه‌های مخفی رد و بدل شده بین آن‌ها، الی وارد گذشته این زوج و داستان آن‌ها می‌شود و قاطعانه تصمیم می‌گیرد که عاقبت این داستان عاشقانه که پایان خوشی نداشته را مشخص کند.

در همین حال نیز رابطه رمانتیکی بین او و متصدی اسنادی با نام جان که در حال کمک کردن به او در مورد داستانش است، شکل می‌گیرد. نقش الی هاورث را در این فیلم فلیسیتی جونز (Felicity Jones) و نقش کاراکترهای جنیفر استرلینگ و آنتونی اوهار را نیز به ترتیب شیلین وودلی (Shailene Woodley) و کلوم ترنر (Callum Turner) ایفا کرده‌اند. بازیگر بریتانیایی با نام نبحان رضوان (Nabhaan Rizwan) نیز در نقش کاراکتر جان در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم در دو خط زمانی مختلف یعنی در دهه ۱۹۶۰ و زمان حال جا به جا می‌شود. سپس تصادفی رخ داده در گذشته باعث می‌شود که داستان این زوج نیمه‌‌کاره بماند و الی تصمیم می‌گیرد که راهی مأموریتی شود تا این زوج عاشق که اکنون سن بالایی دارند را به یکدیگر برساند. او مصمم است که بداند داستانشان به چه شکل به پایان رسیده چرا که او می‌گوید: «گذشته می‌تواند شما را غرق خودش کند و باعث به وجود آمدن توهمی شود که هر چیزی در آن امکان‌پذیر است».

فیلم The Last Letter From Your Lover براساس رمانی نوشته شده توسط روزنامه‌نگاری انگلیسی با نام جوجو مویز (Jojo Moyes) ساخته شده است. جوجو مویز علاوه بر این رمان، نویسنده کتابی دیگری با نام Me Before You نیز می‌باشد که پیش از این، فیلمی بر اساس آن با همین نام و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و سم کلفلین (Sam Claflin) در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. کار نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Last Letter From Your Lover را نیز نویسنده بریتانیایی با نام نیک پین (Nick Payne) و شاعری با نام استا اسپالدینگ (Esta Spalding) انجام داده‌اند.

وظیفه کارگردانی این فیلم را آگوستین فریزل (Augustine Frizzell) بر عهده داشته است. از کارهای پیشین این کارگردان می‌توان به فیلم کمدی کمپانی A24 با نام Never Goin’ Back در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. تولید‌کنندگان این پروژه نیز شامل جنیفر ویسی (Jennifer Weiss)، پیتر چرنین (Peter Czernin)، سیمون اردل (Simone Urdl)، گراهام برادبنت (Graham Broadbent) و استفان تراینور (Stephen Traynor) می‌باشند. از دیگر بازیگرانی که در این پروژه نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به اما اپلتون (Emma Appleton)، بن کراس (Ben Cross)، جو آلوین (Joe Alwyn) و شوتی گتوا (Ncuti Gatwa) اشاره کرد.

فیلم The Last Letter From Your Lover قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه امسال (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.