اسامی بازیگران سریال The Sandman منتشر شد

29 January 2021 - 12:52
سریال The Sandman

سریال شبکه نتفلیکس با نام The Sandman، جای خالی بازیگران اصلی خود را با اضافه کردن بازیگرانی از جمله تام استاریج (Tom Sturridge) و گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie) پر کرده است.

در طی سال‌های اخیر، تعداد بسیار کمی از کارهای نیل گیمن (Neil Gaiman) (یکی از نویسندگان مشهور کمیک بوکی) تبدیل به منبع اقتباسی برای سریال‌های تلویزیونی شده‌ ولی یکی از کارهای او یعنی سری کمیک‌بوک‌های The Sandman که احتمالاً محبوب‌ترین کار او به حساب می‌آید تا به حال با مشکلات بسیاری برای تبدیل شدن به پروژه‌ای به صورت سریال یا فیلم مواجه شده است. در حالی که تلاش‌ها برای اقتباس از این کار او، پیش از این ناموفق بوده، کمپانی نتفلیکس در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ (مرداد ماه ۱۳۹۸) به صورت رسمی اعلام کرد که آن‌ها به ساخت سریال تلویزیونی براساس سری کمیک‌بوک‌های The Sandman چراغ سبز نشان داده‌اند.

از زمان به گوش رسیدن خبر ساخت این سریال، طرفداران منتظر بوده‌اند تا بدانند که چه کسانی قرار است نقش کاراکتر دریم (رؤیا) و دیگر اعضای گروه The Endless را در این سریال بازی کنند. نیل گیمن پیش از این تائید کرده بود که روند انتخاب بازیگران این سریال آغاز شده و آن‌ها آماده هستند تا در ماه آوریل (فروردین ماه ۱۳۹۹)، روند تولید سریال The Sandman را به صورت رسمی آغاز کنند ولی متأسفانه مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر، روند ساخت این پروژه نیز به علت شیوع ویروس کرونا و وضعیت به وجود آمده توسط این ویروس متوقف شده بود.

حتی پس از آغاز دوباره روند فیلم‌برداری سریال The Sandman در ماه اکتبر سال پیش (مهر ماه ۱۳۹۹)، هیچ‌گونه اطلاعاتی از کسانی که قرار است در نقش‌های نمادین این سریال نقش‌آفرینی کنند نیز منتشر نشده بود. با این حال، گزارش‌های اخیر منتشر شده در رابطه با این سریال نشان داده که پیش از این، تام استاریج در نقش کاراکتر مورفئوس و گوئندولین کریستی نیز در نقشی نامعلوم برای بازی در این سریال انتخاب شده‌اند. اکنون مشخص شده است که این گزارش‌ها صحت داشته چرا که با انتشار خبر رسمی در رابطه با این سریال، حضور این بازیگرها در این پروژه تایید شده است.

شبکه نتفلیکس امروز به صورت رسمی لیست کامل بازیگرانی که در سریال The Sandman نقش‌آفرینی کرده‌اند را منتشر کرده و در این خبر تایید شده که تام استاریج در نقش کاراکتر دریم و گوئندولین کریستی نیز در نقش کاراکتر لوسیفر در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. از دیگر بازیگران تایید شده‌ای که قرار است در این سریال حضور داشته باشند نیز می‌توان به ویوین آچامپونگ (Vivienne Acheampong) در نقش لوسین، بوید هالبروک (Boyd Holbrook) در نقش The Corinthian، چارلز دنس (Charles Dance) در نقش رودریک بورگس، عاصم چودری (Asim Chaudhry) در نقش هابیل و سانجیو بسکار (Sanjeev Bhaskar) در نقش قابیل اشاره کرد.

با منتشر شدن رسمی لیست بازیگران این سریال و نقش‌های آن‌ها، ایده‌های مختلفی در بین طرفداران در رابطه با اینکه سریال The Sandman قرار است که چگونه سریالی باشد به وجود آمده و در عین حال نیز نتفلیکس، توضیح بسیار جالبی را از داستان این سریال منتشر کرده است. از قرار معلوم، سریال The Sandman قرار است که برداشتی مدرن از منبع اقتباسش یعنی سری کمیک بوک‌های The Sandman باشد و داستان آن در سال ۲۰۲۱ جریان خواهد داشت.

نتفلیکس اعلام کرده که فصل اول این سریال شامل یازده قسمت خواهد بود. نیل گیمن نیز پیش از این مشخص کرده بود که عنصرهایی از خط داستانی سری کمیک بوک‌های The Sandman مانند جلد دوم و بخش سوم این کمیک بوک با عنوان Dream a Little Dream of Me، جلد دوم و بخش چهارم آن با عنوان A Hope in Hell، جلد اول و بخش هشتم با عنوان The Sound of Her Wings، جلد دوم و بخش ششم با عنوان ۲۴ Hours و سرانجام جلد دوم و بخش ۱۴ با عنوان Collectors به فصل اول این سریال تزریق شده و از طریق این داستان‌ها، امکان حضور کاراکترهایی مانند مرگ و کنستانتین نیز در این سریال به وجود آمده است.

در حالی که امکان دارد طرفداران با بازیگران نام برده شده زیاد آشنا نباشند ولی با این حال لیست بازیگران انتخابی برای بازی در این سریال، تفاوت عظیمی را با کمیک بوک‌های آن رقم زده است. به عنوان مثال هر دو کاراکترهای لوسیفر و لوسین، در سری کمیک بوک‌های The Sandman، به عنوان مردانی سفیدپوست به تصویر کشیده شده‌اند، در صورتی که جنسیت هر دوی این کاراکترها در این سریال عوض شده است.

علاوه بر این، نتفلیکس با استخدام بازیگران غیر سفیدپوست برای بازی در نقش‌های قابیل و هابیل، اقدام به متنوع‌ سازی بیشتر لیست بازیگران این سریال کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که کمپانی نتفلیکس به این پروژه اطمینان بسیاری دارد چرا که این کمپانی پیش از این نیز تولید فصل دوم این سریال را در برنامه‌های خود قرار داده و اکنون با اعلام لیست بازیگران حاضر در این سریال، توجه بیشتری به سریال The Sandman جلب خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.