علت حضور جولیا رابرتس در سریال Friends مشخص شد

1 February 2021 - 13:02
سریال Friends

پیش از موافقت جولیا رابرتس (Julia Roberts) برای حضور در سریال Friends به عنوان ستاره مهمان، او در ابتدا باید برای حضور در این سریال قانع می‌شد. در طول دوره پخش سریال Friends، ستاره‌های بزرگ و چهره‌های آشنای بسیاری در نقش مهمان در این سریال حاضر شده‌اند. تقریباً جولیا رابرتس اولین ستاره‌ای بوده که در نقش مهمان در این سریال نقش‌آفرینی کرده است. او در فصل دوم این سریال و در قسمتی با نام The One After the Superbowl که در طی دو بخش پخش شده بود، حضور داشته است.

همان‌طور که از این عنوان نیز مشخص است، این قسمت برای اولین بار مستقیماً پس از پخش مسابقه سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا) در سال ۱۹۹۶ به نمایش درآمده است. شبکه تلویزیونی NBC که در آن موقع حق پخش این مسابقه را در اختیار داشت، برای افزایش میزان مخاطبان سریال تلویزیونی خود تصمیم گرفت که از بازیگران بزرگی در نقش مهمان در آن استفاده کند.

به واسطه میزان محبوبیت عظیم Friends، این سریال توانست که از چهره‌های آشنای بسیاری در این دو قسمت استفاده کند که می‌توان به حضور بازیگرانی از جمله بروک شیلدز (Brooke Shields)، ژان-کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) و خواننده و گیتاریستی مشهور با نام کریس آیزاک (Chris Isaak) در این دو قسمت اشاره کرد. در عین حال نیز، جولیا رابرتس در نقش کاراکتری با ناک سوزی ماس در این قسمت حاضر شد و با بازی فوق‌العاده‌اش توانست تمام توجه‌ها را به خود جلب کند ولی در ابتدا، او برای حضور در این سریال نیاز به متقاعدشدن داشته بود.

در طی صحبت‌های جدید تهیه‌کننده اجرایی این سریال با نام کوین برایت (Kevin Bright) و نویسنده آن الکسا یونگه (Alexa Junge)، به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی قسمت The One After the Superbowl، آن‌ها به خاطر آورده‌اند که چگونه موفق به دعوت جولیا رابرتس برای بازی در این سریال شدند. در آن زمان، جولیا رابرتس با یکی از ستارگان سریال Friends با نام متیو پری (Matthew Perry) رابطه داشته و پس از صحبت‌های صمیمانه‌ او با متیو پری، این بازیگر قبول کرده که در این سریال حاضر شود.

متن کامل صحبت‌های کوین برایت و الکسا یونگه در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

کوین برایت:

آیا می‌دانید که چگونه موفق شدیم جولیا رابرتس را برای حضور در این سریال متقاعد کنیم؟ متیو پری از او درخواست کرده بود که در این سریال حاضر شود و او نیز با نوشتن متنی جواب پری را بدین شکل داد:‌ «مقاله‌ای در رابطه با فیزیک کوانتوم برایم بنویس تا من در این سریال حاضر شوم». فکر می‌کنم که متیو برای مدتی مشغول نوشتن این مقاله شد و روز بعد آن را (با استفاده از فکس) برای او ارسال کرد.

الکسا یونگه:

احتمالاً آن‌ها قبل از این قسمت با یکدیگر دیدار داشته‌اند ولی به علت رابطه داشتن این دو، او (جولیا رابرتس) نسبت به حضور در این سریال علاقه پیدا کرد چرا که متیو دارای شخصیتی بسیار جذاب و فریبنده بود. آن‌ها در طی فکس‌هایی که با یکدیگر رد و بدل می‌کردند، صحبت‌های صمیمی بسیاری را نیز با یکدیگر انجام دادند.

او پرسش‌هایی مانند «چرا من باید با تو قرار بگذارم (در داستان این سریال)؟» را برای متیو مطرح کرده بود و تمام کسانی که در اتاق نوشتن فیلم‌نامه این سریال حاضر بوده‌اند نیز به او (متیو پری) کمک کردند تا پاسخ مناسبی را به سؤال مطرح شده رابرتس بفرستد. البته او بدون کمک ما هم می‌توانست پاسخ بسیار خوبی بدهد ولی هیچ شکی وجود نداشت که ما در گروه متیو بودیم و در حال تلاش بودیم که موفق به انجام این کار (حضور جولیا رابرتس در این سریال) شویم.

در نهایت تمام این کارها به ثمر نشست، چرا که قسمت The One After the Superbowl این سریال، از لحاظ رتبه‌بندی موفق شد که بالاترین امتیاز را در بین تمامی قسمت‌های سریال Friends کسب کند. همچنین از بین تمام ستاره‌های بزرگی که در نقش مهمان در این سریال حاضر شده‌اند نیز، جولیا رابرتس احتمالاً جالب‌ترین نقش را بین در آن‌ها داشته است.

کاراکتر او در ابتدا، به کاراکتر متیو پری یعنی چندلر بینگ، در این دو قسمت علاقه نشان داد ولی به‌زودی مشخص شد که او به علت اتفاقی که بین این دو در دوران دبستان رخ داده کینه‌ای را از چندلر بینگ به دل گرفته است. موضوعی که در این قسمت مطرح شده بود نیز، در ادامه سریال Friends به دفعات مختلفی تکرار شد چرا که چندلر چندین بار با این حقیقت روبرو شد که او همیشه آدم خوبی نبوده است.

شاید بتوان گفت که رابطه بین چندلر و مونیکا علی رقم بالا و پایین‌هایش، این دو کاراکتر را تبدیل به شخصیت‌های بهتری کرده است. با هنرنمایی فوق‌العاده جولیا رابرتس در نقش سوزی، این بازیگر به مخاطبان پیش‌نمایشی را نشان داد که در آن چندلر برای مدت طولانی جهت دست‌یابی به رابطه‌ای سالم، دست و پا خواهد زد و البته که نقش او در این سریال نیز بسیار خنده‌دار بوده، بنابراین بسیار خوب است که این بازیگر پیشنهاد حضور در این سریال را قبول کرده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.