با انتشار یک تیزر، زمان پخش ویژه برنامه سریال دوستان مشخص شد

13 May 2021 - 22:10

دوستان برگشته‌اند! شبکه HBO با انتشار تیزری کوتاه، زمان پخش ویژه برنامه تجدید دیدار بازیگران سریال محبوب دوستان را اعلام کرد.

طبق گفته این شبکه، برنامه دوستان: تجدید دیدار (Friends: The Reunion)، قرار است در تاریخ ۲۷ مه (۶ خرداد) از طریق شبکه استریم HBO مکس منتشر شود.

بدین ترتیب، این ویژه برنامه در سالروز تاسیس این شبکه پخش خواهد شد. در واقع قرار بود این تجدید دیدار ۱ سال قبل و در روز افتتاح این شبکه استریم پخش شود اما به خاطر ویروس کرونا، ساخت آن چندین بار به تعویق افتاده بود.

در این ویژه برنامه، هر ۶ بازیگر اصلی این سریال یعنی جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)، متیو پری (Matthew Perry)، مت له بلانک (Matt LeBlanc)، دیوید شویمر (David Schwimmer)، کورتنی کاکس (Courteney Cox) و لیسا کودرو (Lisa Kudrow) حضور خواهند داشت.

به علاوه این شبکه اعلام کرده است که در این تجدید دیدار، مهمانان ویژه زیادی چون ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، دیوید بکام (David Beckham)، کارا دلوین (Cara Delevingne)، کیت هرینگتون (Kit Harington) و لیدی گاگا (Lady Gaga) نیز حضور پیدا کرده‌اند.

بن وینستون (Ben Winston) این ویژه برنامه را کارگردانی کرده و ۶ بازیگر سریال فرندز برای حضور در آن، حداقل ۲٫۵ میلیون دلار دستمزد خواهند گرفت.

این برنامه بدون فیلم‌نامه بوده است و قرار است این افراد به سوال و جواب از یکدیگر بپردازند هرچند گفته شده که حداقل یک پخش از آن، دارای داستان است که احتمالا در آن به وضعیت کنونی شخصیت‌های محبوب این سریال اشاره خواهد شد.

می‌توانید تیزر این ویژه برنامه را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: HBO Max

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.