نقد فیلم Outside the Wire: پلیس آهنی برای مبتدی‌ها

1 February 2021 - 20:12
فیلم Outside the Wire

برای کسانی که امیدوارند تعطیلی کنونی سینماها به سنت استفاده از ماه ژانویه به عنوان زمانی برای پخش آثار ضعیف پایان دهد، فیلم Outside the Wire نتفلیکس آمده تا نشان دهد این ماه از سال همچنان زمانی برای پخش فیلم‌های ضعیف است. این فیلم اکشن ساخته مایکل هف‌استورم که شبیه یک اپیزود پایلوت تلویزیونی از سال ۲۰۱۰ به نظر می‌رسد، از ابتدا تا انتها فراموش‌شدنی است.

این فیلم که خیلی بد فیلمبرداری شده و در آن شاهد بازی ضعیفی توسط بازیگران هستیم، داستانی دارد که تمام مشکلات RoboCop «پلیس آهنی» و District 9 «منطقه ۹» تا Eye in the Sky «نگاه آسمانی» را در خودش جای داده است. داستان آشفته و صحنه‌های آبکی فیلم باعث می‌شوند هر لحظه آرزو کنید ای کاش تماشای آن را شروع نمی‌کردید.

سال ۲۰۳۹ است. جنگ داخلی در اروپای شرقی آغاز شده است. یک جنگ سالار بی‌رحم به نام کوال (پیلو اسبک) در تلاش است تا سلاح‌های هسته‌ای را به دست بیاورد. تنها سربازانی که می‌توانند جلوی این کار را بگیرند، یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین به نام هارپ (دامسون ادریس) و فرمانده سخت‌گیرش لئو (آنتونی مکی) هستند. لئو هم یک ربات است.

فیلم Outside the Wire چیزی بیشتر از این خلاصه داستان ندارد، به جز صحنه‌های اکشن مسخره و مایکل کلی که در نقش خود به عنوان یکی از مقامات بالارده ارتش ایالات متحده همیشه درمانده به نظر می‌رسد. حتی مکی که معمولا جذابیتی را وارد نقش‌های خودش می‌کند، اصلا در این فیلم حرفی برای گفتن ندارد.

شاید با چند میلیون دلار هزینه بیشتر در انفجارها و بدلکاری‌ها، و یک فیلمنامه کاملا جدید، Outside the Wire می‌توانست یک فیلم سرگرم‌کننده درجه ۳ در اوایل سال جدید میلادی باشد. اما در ماه ژانویه، همیشه آثار ضعیف زیادی وجود دارند به‌طوری‌که هیچ‌کس حتی نام این فیلم را هم به خاطر نسپارد.

نمره: ۲ از ۵

فیلم Outside the Wire

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.