اولین تصاویر از سریال فانتزی Shadow and Bone منتشر شد

2 February 2021 - 12:13
Shadow and Bone

اولین تصاویر از سریال فانتزی جدید و مورد انتظار کمپانی Netflix یعنی Shadow and Bone منتشر شد. این سریال هشت قسمتی که توسط کمپانی ۲۱ Laps Entertainment متعلق به شاون لوی (Shawn Levy) ساخته شده است، در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) بر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌ی لی باردوگو (Leigh Bardugo)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی کتابی که این اثر از آن اقتباس شده است، Shadow and Bone در دنیای فانتزی کاملاً متفاوتی جریان دارد. او گفت:

[سریال برخلاف مجموعه‌های فانتزی نظیر Game of thrones] در فضایی مانند انگلستان دوران قرون‌وسطی رخ نمی‌دهد، [بلکه] در زمانی شبیه به دوره‌ی امپراتوری روسیه جریان دارد و به‌جای شمشیر [که سلاحی قدیمی است] با تفنگ سروکار داریم. داستان در مورد افرادی است که مدام بهشان گوش زد کرده‌اند که مهم نیستند، درصورتی‌که ثابت می‌کنند که این‌طور نیست. دیدن اقتباس این داستان به همراه دیدن نبردها، ارتباط میان شخصیت‌ها و جادو در چنین ابعاد حماسی شگفت‌انگیز است. این تصاویر فقط نمایشی کوچک از حال و هوای سریال است.

اریک هایزرر (Eric Heisserer)، شورانر سریال اضافه کرد:

این تصاویر نگاهی اجمالی به دنیای غنی و با جزئیاتی که لی در کتاب‌هایش خلق کرده است، ارائه می‌دهند. ما به‌طور خستگی‌ناپذیری برای خلق سرزمین‌های خیالی کِتِردام و راوکا کار کردیم، همچنین یونیفرم، زبان و واحد پول طراحی و اختراع کردیم. امیدواریم که طرفداران کتاب‌ها و بینندگان جدید از سریال لذت ببرند.

اولین تصویر شامل آلینا استارکف با بازی جسی می لی (Jessie Mei Li) است؛ او سربازی یتیم در ارتش یکم و دارای قدرتی نهفته است که ممکن است راه آزاد کردن کشورش از مشکلاتی که درگیرش است، باشد.

Shadow and Bone

تصویر دوم شامل آلینا و دوست دوران کودکی‌اش مالین اورستف با بازی آرچی ریناکس (Archie Renaux) است؛ او ردیابی بااستعداد در ارتش یکم است. در دنیای این کتاب‌ها، دو ارتش در سرزمین راوکا وجود دارند که شانه‌به‌شانه‌ی یکدیگر فعالیت می‌کنند؛ ارتش نخست که متشکل از سربازهایی بدون قدرت جادویی است و ارتش دوم که سربازانش را افرادی دارای قدرت جادویی تشکیل می‌دهند.

Netflix

تصویر دیگری از مال:

Shadow and Bone

تصویر بعدی متعلق به ژنرال کیلیگان ملقب به دارک‌لینگ با بازی بن بارنز (Ben Barnes) است که فرماندهی ارتش دوم را بر عهده دارد.

Shadow and Bone

تصویر زیر متعلق به اعضای گروه شش کلاغ است: قمارباز و تیرانداز ماهر یسپر فاهی با بازی کیت یانگ (Kit Young)، اینِی گافا ملقب به روح با بازی آمیتا سومان (Amita Suman) و کاز برکر با بازی فردی کارتر (Freddy Carter). لازم به ذکر است که سریال به‌صورت همزمان دو مجموعه از کتاب‌های باردوگو را اقتباس می‌کند یعنی هم کتاب‌های سه‌گانه‌ی Grisha و هم کتاب Six of Crows.

Shadow and Bone

نگاهی دقیق‌تر به اینی:

Shadow and Bone

تصویر بعدی متعلق به نینا زنیک و ماتایاس که نقش‌هایشان به ترتیب توسط دنیل گلگان (Danielle Galligan) و کالاهان اسکوگمن (Calahan Skogman) ایفا می‌شود.

Shadow and Bone

منبع: Entertainment Weekly

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.