زک اسنایدر از ظاهر متفاوت کاراکتر جوکر در فیلم Justice League رونمایی کرد

5 February 2021 - 12:13
فیلم Zack Snyder’s Justice League

اکنون که چندین ماه با انتشار فیلم Zack Snyder’s Justice League در شبکه اینترنتی HBO Max که پیش از این با نام The Snyder Cut شناخته می‌شد فاصله داریم، کارگردان این فیلم، زک اسنایدر (Zack Snyder) تصمیم گرفته است که از ظاهر کاراکتر جوکر در این فیلم رونمایی کند.

این کاراکتر توسط جرد لتو (Jared Leto) نقش‌آفرینی شده است. اگر به خاطر داشته باشید، کاراکتر جوکر در نسخه سینمایی فیلم Justice League حضور نداشته بود ولی با این حال زک اسنایدر با استخدام بازیگر آن یعنی جرد لتو توانسته است که دوباره از این کاراکتر در نسخه خود از فیلم Justice League استفاده کند.

برای کسانی که در جریان نیستند، زک اسنایدر پس از به اتمام رساندن مراحل فیلم‌برداری فیلم Justice League، به علت تراژدی شخصی رخ داده در زندگی و از دست دادن دخترش، در مرحله پس‌تولید (به تمام مراحل تولید فیلم که پس از ضبط تصویر صحنه‌ها انجام می‌شود، گفته شده که مهم‌ترین بخش آن تدوین یا همان مونتاژ است) آن، از این فیلم خارج شد.

در این مقطع بود که کمپانی Warner Bros تصمیم به آوردن جاس ویدون (Joss Whedon) کارگردان فیلم Avengers، برای نوشتن فیلم‌نامه صحنه‌های جدید این فیلم و کارگردانی این صحنه‌ها گرفت تا او لحن این فیلم را روشن‌تر کند و این پروژه را از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice زک اسنایدر جدا کند چرا که فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice، با پاسخ منفی بسیاری از منتقدین و مخاطبان روبرو شده بود.

نتیجه همه این کارها، فیلمی بسیار بد شد که اکثراً جاس ویدون را مقصر این کار دانسته‌اند. پس از سپری شدن مدتی طولانی از پخش این فیلم در سینماها، شبکه اینترنتی HBO Max تصمیم گرفت که با فراهم کردن میلیون‌ها دلار، اجازه دهد که زک اسنایدر، کارگردان ابتدایی فیلم Justice League، نسخه خود از این فیلم را کامل کند و فیلمی متفاوتی را نسبت به چیزی که قبلاً در سینماها به نمایش درآمده بود برای طرفداران به نمایش بگذارد.

اکنون این کارگردان، تصویر جدیدی را از کاراکتر جوکر جرد لتو در این فیلم منتشر کرده است. در این تصویر منتشر شده، کاراکتر جرد لتو به طرز مبهمی در این فیلم نشان داده شده و طبق این تصویر، به وضوح مشخص است که جوکر حاضر در این فیلم، دارای ظاهری بسیار متفاوت در مقایسه با جوکر فیلم Suicide Squad می‌باشد. ظاهر این کاراکتر، هرچند که به صورت مبهم در این تصویر مشخص است، بیشتر شبیه به ظاهر او در کمیک بوک‌ها شده و بدین ترتیب، نتیجه آن تشابه این کاراکتر با جوکرهای نقش‌آفرینی شده توسط بازیگرانی مانند هیث لجر (Heath Ledger) و واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) شده است.

تصویر منتشر شده توسط زک اسنایدر از کاراکتر جوکر در فیلم Zack Snyder’s Justice League را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Zack Snyder’s Justice League

پیش از انتشار این تصویر نیز، مشخص شده که کاراکتر جوکر در فیلم Zack Snyder’s Justice League حضور بسیار کوتاهی خواهد داشت بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که او در این فیلم حضور گسترده‌ای داشته باشد ولی با این حال، قطعاً جالب خواهد بود تا ببینیم زک اسنایدر چگونه این کاراکتر را در فیلم خود به تصویر کشیده است.

در واقع، زمانی که جرد لتو برای بازی در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad استخدام شده بود، انتظار می‌رفت که این کاراکتر در فیلم‌های آینده کمپانی DC نیز حضور داشته باشد و حتی در مقطعی نیز، کمپانی برادران وارنر در حال توسعه فیلمی با حضور کاراکترهای جوکر و هارلی کوئین با نقش‌آفرینی جرد لتو و مارگو رابی (Margot Robbie) بوده‌اند ولی پس از به نمایش درآمدن فیلم Justice League، کمپانی برادران وارنر تا حدود زیادی، ارتباط فیلم‌های ابرقهرمانی خود با یکدیگر را کاهش داد و اکنون مشخص شده که این کمپانی قصد دارد با تولید و پخش فیلم The Flash، عنصر مولتی‌ورس (جهان‌های چندگانه) را به دنیای گسترده DC معرفی کند و بدین ترتیب شروع تازه‌ای را برای اتصال فیلم‌های ابرقهرمانی خود با یکدیگر رقم بزند.

فیلم Zack Snyder’s Justice League قرار است که در تاریخ ۱۸ مارس امسال (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.