گریه کردن جیمز گان برای نوشتن فیلم‌نامه Guardians of Galaxy

7 February 2021 - 11:26
فیلم Gurdians Of The Galaxy

کارگردان قسمت سوم فیلم Guardians of Galaxy یعنی جیمز گان (James Gunn) گفت که هنگام نوشتن فیلم‌نامه آن برای استودیو مارول بسیار گریه کرده است.

ساخت بخش سوم دنباله Guardians of Galaxy به خاطر چند دلیل به تعویق افتاد؛ یکی از دلایل این بود که نویسنده و کارگردان این فیلم اخراج شده و متعاقبا دوباره استخدام شد. این موضوع خود منجر به رفتن گان به کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم The Suicide Squad برای دنیای سینمایی DC شد. اگرچه قبل از تمام این‌ها، گان از قبل در حال کار کردن روی فیلم‌نامه قسمت سوم Guardians of the Galaxy بود که یعنی او مدتی است به خاطر کار کردن روی پروژه تیم کیهانی محبوب شناخته می‌شود.

اگرچه اطلاعات زیادی درباره روایت قسمت سوم Guardians of the Galaxy موجود نیست، اما سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها یک سری پیش‌بینی به عمل آورد. صرف نظر از کاوش در ریشه‌های کاراکتر راکت، رمز و راز نهفته در مورد این که گامورا پس از شکست از تانوس در فیلم Avengers: Endgame به کجا رفت، به احتمال زیاد یک نقطه کانونی در داستان فیلم خواهد بود. با توجه به درگیری محافظان کهکشان در فیلم Thor: Love and Thunder که به زودی اکران می‌شود، احتمال وجود ثور در قسمت سوم این فیلم نیز وجود دارد. در هر صورت با هر داستانی، به نظر می‌رسد براساس نظرات اخیر گان این فیلم یک جریان احساسی را خواهد داشت.

وقتی یکی از طرفداران گان در توییتر از او پرسید که مردم با تماشای قسمت سوم Guardians of the Galaxy چقدر گریه می‌کنند؟ او گفت که مطمئن نیست. اما وی افزود که در حالی که فیلم‌نامه قسمت سوم را می‌نوشت بسیار اشک می‌ریخت.

فرض اصلی قبل از اخراج گان این بود که قسمت سوم Guardians of the Galaxy قرار است فاز چهارم MCU (دنیای سینمایی مارول) را آغاز کند. این موضوع با در نظر گرفتن شمول مرگ گامورا در قسمت سوم منطقی به نظر می‌رسد.

با پایان فیلم Avengers: Endgame، معلوم شد که استار-لرد و تیمش برای پیدا کردن گامورا به خدای رعد یعنی ثور پیوستند، اما بسته به جایی که فیلم در جدول زمانی MCU قرار می‌گیرد، آن‌ها ممکن است با ماموریت جدید ثور در Love and Thunder از مسیر خود منحرف شوند. در تصاویر جدید فیلم تایکا وایتیتی (Taika Waititi) یعنی فیلم Thor: Love and Thunder، اکثر اعضای تیم محافظان کهکشان و حتی کراگلین که اکنون قلم یوندو را در اختیار دارد، دیده می‌شوند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.