روپرت گرینت تنها سه قسمت از فیلم‌های Harry Potter را تماشا کرده است

7 February 2021 - 13:35
فیلم‌های Harry Potter

روپرت گرینت (Rupert Grint) بازیگر نقش رون ویزلی در سری فیلم‌های Harry Potter، اعتراف کرده که او تنها سه قسمت از فیلم‌های این فرنچایر را تماشا کرده است. حدود یک دهه از زمان پخش آخرین قسمت از سری فیلم‌های Harry Potter و چهارده سال پس از به اتمام رسیدن سری کتاب‌های Harry Potter توسط نویسنده آن یعنی جی.کی. رولینگ (J.K. Rowling) می‌گذرد ولی همچنان محبوبیت این عنوان ادامه دارد.

البته که طرفداران این عنوان تا به حال با پروژه‌های مختلفی از آن سرگرم شده‌اند. با تولید اسپین‌آف‌ها، تئاتر، بازی‌های ویدیویی و احتمالاً سریال تلویزیونی جدیدی از آن، محصول جی.کی. رولینگ حتی زمانی که جنجال‌های به وجود آمده توسط این نویسنده محبوبیت این عنوان را به خطر انداخته بود، همچنان توجه‌ها را به خود جلب کرده است. رون که یکی از کاراکترهای کلیدی فیلم‌ها و رمان‌های Harry Potter می‌باشد، علی‌رغم به وجود آمدن بحث‌های بسیاری مبنی بر رابطه او با کاراکتر هرماینی و رسیدن این دو کاراکتر به یکدیگر در پایان رمان و فیلم‌های Harry Potter و همچنین مهارت‌های جادویی ضعیف این کاراکتر، طرفداران مخصوص به خود را دارد.

با این حال، نقش‌های دیگری که این بازیگر پس از سری فیلم‌های Harry Potter در آن‌ها حاضر شده نیز، به تعداد نقش‌های ایفا شده توسط هم بازیگرهای او یعنی دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) و اما واتسون (Emma Watson) نرسیده ولی علی‌رغم این موضوع طرفداران این بازیگر می‌دانند که بدون حضور او در این فرنچایز، سری فیلم‌های Harry Potter کامل نخواهد بود.

در مصاحبه جدید این بازیگر با وب‌سایت Variety، روپرت گرینت مشخص کرده که برخلاف انتظار مخاطبان، او طرفدار پر و پا قرص سری فیلم‌های Harry Potter نیست. پس از اعتراف کردن روپرت گرینت به تماشای تنها سه قسمت از سری فیلم‌های Harry Potter، این بازیگر گفت که اکنون با پدر شدنش، احتمالاً در مقطعی در آینده تمام فیلم‌های این فرنچایز را به همراه دخترش با نام ونزدی (Wednesday) تماشا خواهد کرد.

متن صحبت او در این باره را می‌توان در ادامه خواهند:

من احتمالاً تنها سه قسمت ابتدایی آن (این فرنچایز) را در مراسم پخشش در سینماها تماشا کرده‌ام ولی پس از آن، (دیگر قسمت‌های این فرنچایز را) تماشا نکرده‌ام. ولی اکنون که فرزند دختری دارم، احتمالاً مجبورم که بعداً با او، به تماشای آن‌ها (تمام قسمت‌های این فرنچایز) بپردازم.

فیلم‌های Harry Potter

هرچند که امکان دارد عجیب به نظر برسد کسی که در هشت قسمت از سری فیلم‌های Harry Potter نقش‌آفرینی کرده، به خود زحمت تماشای آن‌ها را نداده ولی حقیقت این است که بعضی از بازیگران علاقه‌ای به تماشای کار خود ندارند. بازیگر پیشین سری فیلم‌های Fantastic Beasts یعنی جانی دپ (Johnny Depp) نیز، پیش از این اعلام کرده بود که او فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده را تماشا نکرده است. علاوه بر جانی دپ، بازیگران بزرگ دیگری مانند مریل استریپ (Meryl Streep) و جرد لتو (Jared Leto) نیز علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های خود ندارند.

بازیگران قابل‌ توجه‌ای مانند او در هالیوود وجود دارند و حتی در این لیست نیز، برخی از بزرگ‌ترین بازیگرهای هالیوودی نیز جای دارند. البته که روپرت گرینت در حد و اندازه‌های بازیگرهای بزرگ هالیوودی نیست ولی با این حال او بازیگر موفقی است. تجربه نقش‌آفرینی در فرنچایز بزرگی مانند Harry Potter، بدون شک به حرفه بازیگری او کمک بسیاری کرده است.

یکی دیگر از دلایلی که چرا او علاقه‌ای به تماشای سری فیلم‌های Harry Potter ندارد می‌تواند این باشد که با دیدن بازی‌اش در این فیلم‌ها، او نخواهد توانست ایرادات خود در این فیلم‌ها را برطرف کند. معمولاً در بیشتر مواقع هنرمندان، سخت‌گیرترین منتقد کارهای خود می‌باشند، بنابراین حتی با وجود اینکه امکان دارد مخاطبان با نحوه نقش‌آفرینی روپرت گرینت در سری فیلم‌های Harry Potter مشکلی نداشته باشند ولی با این حال این بازیگر ممکن است که با دیدن آن‌ها، دائم با موردهایی مواجه شود که آرزو داشته باشد آن‌ها را به شکل دیگری انجام بدهد.

این تحلیل و بررسی‌های صورت گرفته توسط یک بازیگر با دیدن نقش‌آفرینی خود، نه تنها باعث به وجود آمدن استرس‌های بی‌مورد می‌شود بلکه این کار، زمان آن‌ها را نیز هدر خواهد داد چرا که کاری از دست آن‌ها بر نخواهد آمد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.